Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny i denne jobb, kjenner ingen, og er litt introvert. Fikk melding at alle skal reise sammen i november og jeg må si ja eller nei. 

Jeg føler at det skal være litt pinlig fordi jeg er ikke venner med noen enda.

Er det lov å takke nei denne gangen? Og håpe at neste års reise jeg har blitt kjent med noen kollegaer?

Anonymkode: 05859...147

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stod i samme situasjon som deg. Første dame på arbeidsplassen, 15 menn fra før av og det var jobbreise rett etter oppstart (type to uker etter). En hel uke på reise faktisk. Jeg var så nervøs og spent at jeg var helt kvalm, men det ble en utrolig fin tur og en glimrende mulighet til å bli kjent med kollegaene. Jeg hadde reist :) 

Anonymkode: 79634...274

• Liker 2
Skrevet

Ja, men jeg er veldig nervøs. Jeg tenker på mange muligheter, for eksempel at ingen vil bli kjent med meg, med  hvem skal jeg sitte med på flyet, osv...

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men jeg er veldig nervøs. Jeg tenker på mange muligheter, for eksempel at ingen vil bli kjent med meg, med  hvem skal jeg sitte med på flyet, osv...

TS over. For å svare på spørsmålet så kan du jo si nei, de har jo bedt deg si ja eller nei.. Folk vil jo stort sett bli kjent med nye kollegaer, hos oss tar vi ekstra godt vare på de nye. Flyplasser bestemmer du ikke selv med mindre dere har privatfly.

Anonymkode: 79634...274

Skrevet

Det at du er ny i jobben er jo en grunn til å si JA.

Anonymkode: c806e...206

• Liker 5
Skrevet

Sånt er alltid litt skummelt i starten å si ja til. Men hopp i det! Du finner fort ut av at det faktisk ikke er så skummelt som man først tror :) du risikerer å få en kjempefin tur, og blir bedre kjent med de nye kollegaene dine. Og det er alltid noen som trør til og ser litt ekstra etter nye på sånne turer. Hopp i det! :) mye kollegialt samhold som kommer ut av sånne turer :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...