AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Hei! Har pcos med stor fare for overstimulering, og får derfor ikke innsett noen dager etter uttak, men må vente og så gjennomføre fryseforsøk. Hvor lenge måtte dere i samme situasjon vente til at «kroppen stabiliserte seg» før dere fikk gjennomføre fryseforsøk? Anonymkode: 1f681...b38
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei! Har pcos med stor fare for overstimulering, og får derfor ikke innsett noen dager etter uttak, men må vente og så gjennomføre fryseforsøk. Hvor lenge måtte dere i samme situasjon vente til at «kroppen stabiliserte seg» før dere fikk gjennomføre fryseforsøk? Anonymkode: 1f681...b38 Hei Der vi får behandling må man vente én syklus. Altså at du ikke starter opp på den mensen som kommer etter uttak, men den etter der igjen Anonymkode: e87f8...a50
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei Der vi får behandling må man vente én syklus. Altså at du ikke starter opp på den mensen som kommer etter uttak, men den etter der igjen Anonymkode: e87f8...a50 Hei! Tusen takk for svar ❤️ Nå har ikke jeg eksisterende syklus i det hele tatt, men regner med jeg blir satt på en styrt syklus en gang ca en måneds tid etterpå da. 😅 Anonymkode: 1f681...b38
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Tusen takk for svar ❤️ Nå har ikke jeg eksisterende syklus i det hele tatt, men regner med jeg blir satt på en styrt syklus en gang ca en måneds tid etterpå da. 😅 Anonymkode: 1f681...b38 Åja - beklager. Da har nok jeg svart deg feil 😅 For oss «med» syklus så blir det en mnd ca. fordi en syklus varer en måned, men aner faktisk ikke hvordan det blir i styrt syklus.. Kanskje du kan høre med sykehuset/klinikken? ❤️ Anonymkode: e87f8...a50
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Åja - beklager. Da har nok jeg svart deg feil 😅 For oss «med» syklus så blir det en mnd ca. fordi en syklus varer en måned, men aner faktisk ikke hvordan det blir i styrt syklus.. Kanskje du kan høre med sykehuset/klinikken? ❤️ Anonymkode: e87f8...a50 Snakket med sykehuset i dag, og gynekologen sa det tok omtrent like lang tid som for de med normal syklus.😄 Takk for svar uansett! 🥰 Anonymkode: 1f681...b38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå