AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 Hei, Min nåværende mann har alltid kritisert utseende til eksmannen min, om hvor stygg han er. Med eksmann har jeg ei jente på 7 år, nydelig og vakker. Min nåværende mann har også ei jente fra tidligere ekteskap som er 12 år gammel. Hvergang det er snakk om utseende, så slenger han kommentar som " X (min datter) ligner prikk lik faren sin". Og når jeg prøvde å si det samme om hans datter da ble han irritert og virket sint. Svarte tilbake med at nei det stemmer ikke, min datter ligner på tanten sin ( min nåværende manns søster som er en vakker kvinne). Han er en ellers en god stefar. Henter /leverer barnet på skolen, lager mat, handler godteri og slikt, er ikke gnukken for å si det mildt. Så hvordan hadde dere reagert og gjort i en slik situasjon? Han et 38 og og jeg 32. Anonymkode: 64719...18f
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #2 Skrevet 22. august 2021 Jeg tror kanskje ikke han har laget den linken at eksmann er stygg betyr at datteren som ligner på eksmannen er stygg. Svært få tenker bevisst at det er en god idé å fortelle sin mor at datteren er stygg. Det å ha en negativ mening om partners eks er helt normalt, men behovet for å si det handler nok mer om usikkerhet. Anonymkode: 9db08...135 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 Kanskje han er en idiot? At han ikke skjønner hva han faktisk sier? Håper det for det er sykt om han gjør det 😮 Han er uansett usikker i forhold til exsen din og det er jo et problem som må løses. Helt ærlig høres det ut som begge deler, han veit hva han sier og han er usikker på exsen din. Han sier kanskje ikke til barnet at faren er stygg? Det er bra, da er dette bare ment for deg, men det er alvorlig nok. Misforsto jeg noe så beklager jeg Anonymkode: bd6fe...b79 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 Dere virker veldig opptatt av utseende?? Få andre verdier, så går det nok bra. Anonymkode: c7afd...1a0 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 Jeg reagerer på at en voksen mann snakker stygt om utseende til en annen. Spesielt eksen din og om faren til datteren din. Er han sjalu eller noe? Hva er forholdet til deg og eksen i dag? Hadde aldri akseptert sånn drittslenging. Det er slik voksne lager unger som mobber. At de er dårlige eksempler for barna med dømmende holdninger og generelt er ekle mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå