Gå til innhold

Når syns du det er for sent at menn sier "jeg tror jammen jeg er klar for barn"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører om mange som påstår at menn ønsker å leve partylivet til langt ut i 40-åra, og ikke er klar for barn før da. Hvor syns DU grensen går for når menn kan si at de er klar for barn?

Anonymkode: d0292...fe6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart spørsmål. Noen vil ha barn, andre ikke. Har mannen partner så bør han tenke på hvor gammel hans partner er i tillegg ellers kan det bli kræsj. Kvinner vil ofte ha barn når det ikke er for stor risiko. En kvinne kan da ikke gå og vente i evighet på at fyren skal bli klar. Så det kommer litt an på alder vil jeg si. Men det finnes jo ingen "grense". Det trenger heller ikke være sånn at man må finne et tidspunkt hvor man skal være sykt klar. Det er ikke sikkert det kommer.

Anonymkode: f9639...ddb

• Liker 1
Skrevet

40 hvis han har dame. 35 hvis han er singel og må skaffe dame. 

Anonymkode: 0178a...cd3

Skrevet

Det kommer an på alderen til den man er sammen med. For min del er jeg 25 år, og ønsker å få barn før jeg er 30, så for min del blir det sent om min kjære ikke er klar for barn før han er 35 (da er jeg 32), fordi jeg har endometriose og ble anbefalt av gyn å få barn da jeg var 18 i utg.punktet, men ville få utdannelse først, så derfor har jeg ventet. Men jeg kan ikke vente til jeg er 35 med å prøve å få barn, fordi alt det med IVF osv tar mye tid. Heldigvis har jeg en mann som gjerne ønsker seg barn om ikke alt for lenge, så vi snakker nok et par år før vi begynner å prøve. Jeg har heldigvis siden jeg var 19 år greid å hindre mensen, noe som forhåpentligvis gjør at eggstokker og alt det andre fremdeles ser bra ut. Så et viktig kriterie da jeg var singel og på leiting, var å finne en mann som ønsker seg barn tidligere enn det veldig mange menn nå til dags vil. 

Anonymkode: 83aea...62c

Skrevet

Har sagt til han at jeg går ikke gravid som 40 åring,så han må bare bli klar til ett barn flere år før det. Er 34 år nå å begge har ett barn fra før av. Men begge har lyst på en til med tiden.

Anonymkode: c6611...b3f

Skrevet

For min del så går den grensen ved 40, kunne aldri tenkt meg å få barn i 40 årene.

Hva andre gjør er jo strengt tatt ikke min sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...