Gjest Ingrid78 Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 Han drepte Loke for endel sesonger siden.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. september 2005 #3 Skrevet 22. september 2005 Han gjorde ikke det, men ble dømt for det . *Flau over at jeg vet det*
Gjest Primula Skrevet 22. september 2005 #4 Skrevet 22. september 2005 Det stemmer at det ikke var han som gjorde det. ( og forøvrig er han veldig kjekk... )
Litt Lost Skrevet 22. september 2005 #5 Skrevet 22. september 2005 Jeg følger ikke helt med på dette. Men fikk med meg at Jens August satt på en øde øy langt tilbake i tid. Skal han aldri dukke opp igjen eller kommer han dinglende en vakker dag?
Cuba Skrevet 22. september 2005 #6 Skrevet 22. september 2005 Han kommer sikkert når det passer helt perfekt! det tar aldri feil!!
Nella Skrevet 22. september 2005 #7 Skrevet 22. september 2005 Jens August kommer tilbake siste episode før jul eller til siste episode før sommerferien. Overbevist om det.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #8 Skrevet 22. september 2005 Hm,var det ikke sånn at Jens August døde tidligere. Eller er det jeg som er helt på bærtur her?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #9 Skrevet 22. september 2005 Ja,familien tror han er død .Men VI vet bedre for VI så et glimt av han på en øde øy...
MiniMjau Skrevet 23. september 2005 #10 Skrevet 23. september 2005 Er det andre "bortkomne" karakterer vi vet hvor er? Hva med hun stumme, eller han søte pikkologutten, eller moren til hun stumme(husøkonomen), eller sjefs-pikkoloen (JA! jeg er så dårlig på navn.........).
Gjest Milah Skrevet 23. september 2005 #12 Skrevet 23. september 2005 Kim Kolstad, han som spiller Jens August ville ikke være med i serien lenger. Men han utelukker ikke at han kanskje kommer tilbake en gang. Derfor han ikke døde, for da har de en mulighet til å skrive han inn i serien igjen..
Felixa Skrevet 23. september 2005 #13 Skrevet 23. september 2005 Er det andre "bortkomne" karakterer vi vet hvor er? Hva med hun stumme, eller han søte pikkologutten, eller moren til hun stumme(husøkonomen), eller sjefs-pikkoloen (JA! jeg er så dårlig på navn.........). ← Døde ikke noen av disse i den bussulykken som var? Eller...?
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2005 #14 Skrevet 23. september 2005 "Rolf" tok seg strengt tatt en pause for å studere, men nå er han ferdig... Sier jeg som har sett en halv episode av Cæsar og derfor ikke skjønte hvem jeg var på fest sammen med i forfjor...
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #15 Skrevet 23. september 2005 Døde ikke noen av disse i den bussulykken som var? Eller...? ← Har det vært bussulykke? Jeg har tydeligvis mistet store deler av denne serien ja...
MiniMjau Skrevet 23. september 2005 #16 Skrevet 23. september 2005 Den ulykken er jo kjempe-kjempelenge siden! Det var jo i første "sesongen" eller no slik.
Gjest Primula Skrevet 23. september 2005 #17 Skrevet 23. september 2005 Hun stumme- Tove og moren Solrunn dro vel vekk for å jobe på cruise eller noe sånt?? Pikkologutten- henning er vel i USA for å spille fotball? Faren hans ble operasanger. De som døde i bussulykken var i allefall en som het HC og den gamle Blom. Mulig det var flere også. men jeg husker ikke helt hvorfor julie dro sin vei, var det noe spesielt?
Gjest Primula Skrevet 23. september 2005 #19 Skrevet 23. september 2005 Husker ikke helt hvem han var, men mulig en kompis av Jens A? tror han jobbet for Hildring. Så hadde han er bror som også var med..Han gikk iallefall rundt med lilla silkedress. Artig å cæsar- mimre litt...
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #20 Skrevet 24. september 2005 Julie dro fordi hun hadde bommet på en psykologieksamen, og hun ville derfor utforske verden i stedet for å studere videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå