DrueSmoothie Skrevet 27. august 2021 #21 Del Skrevet 27. august 2021 (endret) Jeg har valgt å reise på jobb i samme situasjon. Er forkjølet, fullvaksinert og negativ test. Frem til negativ test jobbet jeg hjemmefra fra jeg fikk sår hals og kjente noe var i gang. Jeg har eget kontor, og har de siste dagene ikke spist lunsj med de andre på felles spiserom, samt at jeg har sørget for å holde avstand og bedt folk holde seg utenfor mitt kontor. Så jeg anser derfor smittefaren videre som liten. Jeg er heller ikke i veldig dårlig form, bare snørrete og småslapp. Var verst den første dagen, da var jeg jeg på hjemmekontor samt dagen etter, og siden har jeg blitt i bedre form de neste dagene. Endret 27. august 2021 av DrueSmoothie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbalala Skrevet 27. august 2021 #22 Del Skrevet 27. august 2021 KvinneguidenBruker skrev (På 23.8.2021 den 6.24): Nei. Du kan ha covid-19 og teste positivt i morgen. Bli hjemme. Men man kan jo ha covid-19 uten å ha symptomer også 😱😱😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KvinneguidenBruker Skrevet 27. august 2021 #23 Del Skrevet 27. august 2021 Barbalala skrev (30 minutter siden): Men man kan jo ha covid-19 uten å ha symptomer også 😱😱😱 Derfor man holder antall nærkontakter lavt og tester seg ofte..inkludert hjemmetester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbalala Skrevet 27. august 2021 #24 Del Skrevet 27. august 2021 KvinneguidenBruker skrev (5 minutter siden): Derfor man holder antall nærkontakter lavt og tester seg ofte..inkludert hjemmetester. Må jo teste seg hver dag! Helst flere ganger om dagen. Husk at det å ikke ha noen symptomer er et symptom på covid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KvinneguidenBruker Skrevet 27. august 2021 #25 Del Skrevet 27. august 2021 Barbalala skrev (37 minutter siden): Må jo teste seg hver dag! Helst flere ganger om dagen. Husk at det å ikke ha noen symptomer er et symptom på covid. Det blir kanskje litt i overkant 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg