Gå til innhold

Vonde mørke tanker i natten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så nedstemt og deprimert for tiden. Alt føles så håpløst og jeg sliter sånn med å finne mening i tilværelsen. Jeg er ikke suicidal men jeg sliter sånn med å se vitsen med livet.

Anonymkode: 98ae1...3f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er så nedstemt og deprimert for tiden. Alt føles så håpløst og jeg sliter sånn med å finne mening i tilværelsen. Jeg er ikke suicidal men jeg sliter sånn med å se vitsen med livet.

Da er vi to

Skrevet
mannor skrev (7 minutter siden):

Da er vi to

Tre

Skrevet

Leit å høre at vi er flere i samme båt. Hva er det slags tanker dere har å stri med?

Skrevet

Fem 🙋🏼‍♀️

Anonymkode: 6e736...d18

Skrevet

Seks..

Anonymkode: a2726...034

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Leit å høre at vi er flere i samme båt. Hva er det slags tanker dere har å stri med?

Katastrofetanker, mye grubling og overtenking.. Spesielt om kvelden når jeg prøver å sove🙄Hva med deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vanskelig å finne mening. Ensomhet. Følelse av å være utenfor. 

Skrevet

Sju.

Anonymkode: 97b5c...9b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Katastrofetanker, mye grubling og overtenking.. Spesielt om kvelden når jeg prøver å sove🙄Hva med deg?

Mye av det samme. Hjernen jobber på spreng med katastrofetanker for fremtiden. Jeg syns fremtiden er så skummel siden jeg er syk og har dårlige forutsetninger for et verdig liv og alderdom.

Sliter med nåtiden også. Vondt å se mine jevnaldrende og yngre være så langt foran meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Singel, mye alene uten spesielt nettverk, ikke fast jobb, har angst for rare ting alle andre klarer lett.

Ønsker partner og et familieliv, og det er som å stikke ti kniver i magen på meg når jeg tenker at jeg aldri vil få det. Samtidi må jeg daglig plages av å se at alle andre lykkes.

Skrevet
mannor skrev (3 minutter siden):

Vanskelig å finne mening. Ensomhet. Følelse av å være utenfor. 

kjenner meg godt igjen. Det er vondt og vanskelig å kjenne seg utenfor og ensom...

Skrevet
Anonymburker skrev (Akkurat nå):

Singel, mye alene uten spesielt nettverk, ikke fast jobb, har angst for rare ting alle andre klarer lett.

Ønsker partner og et familieliv, og det er som å stikke ti kniver i magen på meg når jeg tenker at jeg aldri vil få det. Samtidi må jeg daglig plages av å se at alle andre lykkes.

Skjønner! Jeg er i en lignende båt. Ikke nettverk, ikke utdanning, er ung ufør og har et par sykdommer og en utviklingsforstyrrelse som hemmer meg sosialt og i det daglige.

Jeg ønsker meg også familieliv. Er vondt å se på jevnaldrende som har det.

Skrevet

Prøvde meg nettopp på chatten til sidetmedord. fikk knappe 15 minutter før jeg fikk beskjed om å måtte avslutte. Fatter ikke at jeg prøver engang...

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

At barnet mitt skal bli syk eller skade seg så alvorlig at vi mister henne. Vi opplevde det nesten i fjor 😢

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner! Jeg er i en lignende båt. Ikke nettverk, ikke utdanning, er ung ufør og har et par sykdommer og en utviklingsforstyrrelse som hemmer meg sosialt og i det daglige.

Jeg ønsker meg også familieliv. Er vondt å se på jevnaldrende som har det.

Hvis du er kvinne er det jo muligheter.

Skrevet
Anonymburker skrev (2 minutter siden):

Hvis du er kvinne er det jo muligheter.

Er kvinne ja, men det kommer mest sannsynlig ikke til å skje. Mitt sykdomsbilde er ikke overkommelig med et familieliv dessverre, så det blir med drømmen. Jeg krever for mye forutsigbarhet og tilrettelegging til at det er aktuelt. Det ville vært egoistisk av meg som syk å bringe barn inn i dette livet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

At barnet mitt skal bli syk eller skade seg så alvorlig at vi mister henne. Vi opplevde det nesten i fjor 😢

Ånei! Går det bra med henne nå?:klem:

Skrevet

Shit..en epidemi av nedstemte og ensomme mennesker..! Alle dere som skriver her burde lage en gruppe på FB eller lign. og skapt nettverk med hverandre!!.

Eller gjør det her...trenger bare en med nick som de andre kan sende PM til..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...