Gå til innhold

Vogn, hva heter dette og må man ha det til høst/vinterbaby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva det « trekket» eller den greia nesten som dyne man kan kneppe over bagdelen  er for noe? Det jeg har ringet rundt? Og må man ha det ? Eller holder det å pakke inn ungen i vognpose og saueskinn på tur? Og til soving ute. 

4EA5D01E-2E36-4F71-BC2B-CE71491E5C66.jpeg

Anonymkode: d045a...21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, aner ikke hva det heter. Men følger med vognen. Og gjør det litt ekstra lunt for baby om vinteren når det blåser og er kaldt. Jeg brukte det hvertfall + vognpose

Anonymkode: b80f6...3a1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tja, aner ikke hva det heter. Men følger med vognen. Og gjør det litt ekstra lunt for baby om vinteren når det blåser og er kaldt. Jeg brukte det hvertfall + vognpose

Anonymkode: b80f6...3a1

Har brukt vogn og må se om jeg finner det som ekstrautstyr. 

Skrevet

Kommer an på vognen. 
Brukte det aldri på ene vognen, holdt med vognpose og pledd og evt regntrekk, da fottrekket ikke lunet noe særlig. På andre vognen ble det brukt masse 😄

Anonymkode: b5269...497

Skrevet

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den du har kjøpt vogna av har garantert hatt det, for det er ikke et ekstrautstyr. Be dem sjekke om det ligger i en eske på loftet feks 

Anonymkode: b31eb...154

• Liker 3
Skrevet

Tror det heter stormtrekk?

Greit å ha om man triller i yr eller lett snø, men ikke så ille at man tar på regntrekket. Da blir ikke innsiden av baggen våt. Og det gjør det lunt og fint nedi der.

Anonymkode: 07138...b20

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Easygrow sitt stormtrekk skal passe til både bag og sportsvogn. F.eks 

Anonymkode: e069e...30b

Skrevet

Det skal følge med bagdelen på vogna og skal ligge over som et "lokk". Festes som regel med knapper. Du får sikkert bestilt det på nett. Evt på finn.no.

Anonymkode: a324d...b3d

Skrevet

Takk! Prøver essygrow sitt da jeg ikke finner til Stokke trailz bagdelen. Håper det vil passe til stikke trailz. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Den du har kjøpt vogna av har garantert hatt det, for det er ikke et ekstrautstyr. Be dem sjekke om det ligger i en eske på loftet feks 

Anonymkode: b31eb...154

Den jeg har fått vogna av har ikke mer til vogna. Er Stokke trailz. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Den jeg har fått vogna av har ikke mer til vogna. Er Stokke trailz. 

Stokke trailz har slik… Jeg kjøpte min brukt, og fikk med stormtrekket. Det skal du kneppe den på nederst, og bruke glidelås øverst. 
Tror ikke easygrow passer Stokke sin? 

Anonymkode: d2a7b...01e

Skrevet

Har cybex

bruker man vognpose under bagdelen? Butikkdamen sa nei at det var farlig?

Anonymkode: 6498f...6c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har cybex

bruker man vognpose under bagdelen? Butikkdamen sa nei at det var farlig?

Anonymkode: 6498f...6c2

Vognposer kan være veldig tykke/store, og da blir det fort slik at vognposen ligger veldig nært ansikt til baby og kan føre til kvelning. Jeg hadde to ulike vognposer, hvor den ene ble veldig tykk og dunete i bagdelen, men den andre var mye tynnere og derfor uproblematisk.

Anonymkode: b3ae2...545

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stokke trailz har slik… Jeg kjøpte min brukt, og fikk med stormtrekket. Det skal du kneppe den på nederst, og bruke glidelås øverst. 
Tror ikke easygrow passer Stokke sin? 

Anonymkode: d2a7b...01e

Ja men den jeg fikk vogna av har den fremdeles ikke selv om vogna har slik. Det lurer jeg også på, det står den er universal og passer « de fleste vogner» 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...