AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 Forrige uke var jeg hos en kompis og hjalp til med noe, og han hadde besøk av noen - vi vekslet blikk gjennom hele dagen og ettersom vi fikk snakket mer sammen fant vi ut at vi hadde en del felles interesser. Han skulle heldigvis flytte i nærheten av der jeg bor! Så nå sitter jeg her en uke senere og gleder meg til å se han (så han for noen dager siden, er på ferie). Vi har lagt planer om ting vi skal gjøre sammen i nærmeste fremtid (har en del felles hobbyer) og har aldri vært med noen som er så behagelig å være rundt... men føler det er litt rart at begge er så gira på å være med hverandre? også er det bare en uke siden vi møttes? Anonymkode: c78d7...a6c
GrønnNellik68 Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Tjass ville ventet og sett noen uker først. Håper det går bra☘️ 1
Måneskinn Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Så koselig at du har funnet noen som liker deg tilbake da Det er jo veldig stas. Jeg syns du bare skal go with the flow og nyte det. Skal se det går bra
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 Bente1234 skrev (3 timer siden): Tjass ville ventet og sett noen uker først. Håper det går bra☘️ Vente med hva? Anonymkode: c78d7...a6c 1
GrønnNellik68 Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Vente med hva? Anonymkode: c78d7...a6c 1 uke er ikke veldig lenge… mange mannfolk er veldig på i begynnelsen og så fade ut så er bare nyte tiden som kommer og se om han er seriøs mente jeg. Jeg hadde ikke trodd på 1 mann’s interesse etter bare 1 uke det var det jeg mente. 1
Doktor Dyregod Skrevet 23. august 2021 #6 Skrevet 23. august 2021 Sånn er det når ting bare klikker på plass med en gang. Lykke til og kos dere masse❤️❤️
President Chimp Skrevet 23. august 2021 #7 Skrevet 23. august 2021 Ikke glem den klassiske fella at du ikke kjenner han godt nok enda, og hjernen din fyller inn hullene med en fantasifigur. Han har garantert personlighetstrekk du ikke setter pris på. Ikke at det er et problem, men vær obs på at kroppen gjerne får følelser for en person den ønsker at vedkommende skal være. 2
Engel Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 Vet du hva, ikke hør på pessimistene over. Jada, selvfølgelig kan det gå over. Og selvføgelig bør man prøve å tenke litt rasjonelt oppe i det også. Men i de tilfellene ting faktisk har blitt veldig bra så er det akkurat slik det har startet for meg. Begge er oppriktig interesserte og klarer ikke å holde seg unna hverandre. Er litt i samme situasjon som deg nå, og jeg skal nyte det, samme hvordan det måtte ende. For det er ikke så ofte man opplever dette, jeg har levd lenge nok til å vite det. Og ja, de negative sidene kommer fram etter hvert, men det kan vi håndtere når de kommer.😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå