AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 Som tittelen sier, hva har du i bug-out vesken din? Hvis SHTF, jeg har tenkt å bugge ut, med mindre det ikke er et alternativ, for eksempel brenner huset mitt ned, flom... du får ideen. Jeg har bygd opp en ganske enkel bug-out bag den siste tiden, og føler at det ikke er nok, men alt viktig er i den så vidt jeg vet. Jeg vil ikke ha med meg ting jeg ikke trenger... Varene jeg har er: 72 timer med mat 4 liter vann (jeg kan rense mer om nødvendig) Førstehjelpsskrin Medisinsk utstyr Skifte av klær Poncho Kniv 2 lightere Noe tau FFP3 masker Lommelykt Reservebatterier tønder Duct tape Vaselin - Bra for sår, brannstart, etc. Reserve sko Forlengelig batong for beskyttelse Overlevelsesbok med spiselige planter Kontanter Kopier av viktige dokumenter Kaffefiltre for å filtrere vann Kantine med metallgryte for å koke opp vann Tarp for ly Nitrilhansker og arbeidshansker Jeg bygde denne vesken med praktiske ting som jeg faktisk må klare meg i noen dager. Gi meg beskjed om hva du synes, og hvis jeg mangler noe viktig. 🙂 Anonymkode: 7d3ab...65a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå