AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Del Skrevet 22. august 2021 Ser denne er til salgs på Finn, i Drammen. Mon tro om det er den som falt ned forleden? Eller er det bare fake? 😅 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=229060382 Anonymkode: e3b8d...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #2 Del Skrevet 22. august 2021 Jeg har en rundt halsen allerede😎 Kjøpt hos Naturens mangfold. Anonymkode: b486b...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Del Skrevet 22. august 2021 Ja hadde vært kul å ha en meteoritt men har selgeren noe sertifikat eller noen papirer på den? Noen må jo ha sagt at det er ekte, om det ikke er noe så kan jo han bare si at den er verdt så og så mye. Det ser ut som jern for meg. Tror det er tull, men jeg veit ikke. Anonymkode: 88e31...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Del Skrevet 23. august 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Ja hadde vært kul å ha en meteoritt men har selgeren noe sertifikat eller noen papirer på den? Noen må jo ha sagt at det er ekte, om det ikke er noe så kan jo han bare si at den er verdt så og så mye. Det ser ut som jern for meg. Tror det er tull, men jeg veit ikke. Anonymkode: 88e31...d7c Om man skal kjøpe meteoritt så gjelder det å kjøpe fra noen med høy troverdighet. NASA selger meteoritter og det er lite trolig at de driver med svindel. Anonymkode: e7bab...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå