Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 Jeg skal bort i kveld og skulle akkurat til å stille videoen inn på opptak til Bonderomantikk, men finner ikke ut om det går i kveld! Det er vel torsdager kl. 20 det skal gå, men det er kanskje utsatt i kveld pga. semifinalen i fotball??? Noen som vet når det evt. går?
monja Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 Regner med at det ikke blir sendt før neste torsdag
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #3 Skrevet 22. september 2005 Regnet kanskje med det jeg også, men måtte bare sjekke. Er livredd for å miste en episode...
monja Skrevet 22. september 2005 #4 Skrevet 22. september 2005 Men har det startet opp skikkelig enda? Har det ikke vært mer eller mindre samme episodene fram til nå? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #5 Skrevet 22. september 2005 Jo, foreløbig har de ikke kommet lenger enn til presentasjonen av alle bøndene, for episoden som ble sendt forrige uke, var jo mer eller mindre den samme som ble sendt i vår. Men neste gang får vi vel vite hvem som har fått flest svar, og det vil jeg ikke gå glipp av!!
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #6 Skrevet 22. september 2005 Jeg skulle også til å stille inn videoen, men da stoler jeg på at det ikke er før neste torsdag? Krise dersom jeg går glipp av en eneste episode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå