AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 Ser de selger selskapskjoler, men de er jo ekstremt billige. Er kvaliteten like billig? Anonymkode: 436ce...f26
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #2 Skrevet 22. august 2021 Fikk nettopp kjolen min fra JJs house. Jeg vil si at kjolene er i god kvalitet, i hvert fall den jeg kjøpte. Fikk gratis skreddersydde mål, så den passer meg perfekt, og er god i formen! Tykt og fint stoff. Litt VEL mye "JJs house" lapper, men de bare klipper jeg av. Synes kanskje innebygd BH er litt too much, men så er det sikkert noen som liker det. Jeg skal imidlertid gå med en stoppløs ihvertfall. Synes leveringen var veldig god også. Fikk på dagen, pent innpakket i posten. Kunne alltid sjekke appen for oppdateringer, og ingen unødvendig scam. Anbefales! Anonymkode: 6dfb2...91e 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 Kjøpte for 5-6 år siden, målene ble litt feil men det trur jeg er min feil, ellers fornøyd med kvalitet ☺️ Anonymkode: 63608...5e4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå