Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har en utrolig bra mascara og anbefale for både lengde og bue?

pris er det samme.

dott>:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig begeistret for Hypnose av lancome.

Skrevet
Jeg er veldig begeistret for Hypnose av lancome.

den har jeg nå faktisk, er ikke helt fornøyd:)

dott

Skrevet

Tro nok det varierer fra person til person på hvilken mascara som gir best vipp og volum. Har vært tilhenger av Lash Expansion fra Maybelline en god stund, men nå har jeg kjøpt meg Double Extension fra Loeral, og synes den er super :)

Så har jeg en super en fra Helena Rubenstein som jeg ikke husker hva heter, men den er vannfast, så den blir ikke brukt hver dag.

Skrevet

Er veldig fornøyd med YSL Faux Cils. Med den kan du bygge opp vippene til max volum uten at vippene blir stive og klumpete.

Skrevet
Er veldig fornøyd med YSL Faux Cils. Med den kan du bygge opp vippene til max volum uten at vippene blir stive og klumpete.

Ja, den er min absolutte favoritt også.

Skrevet
Ja, den er min absolutte favoritt også.

Dette er den maskaraen som gir best resultat når det gjelder volum og lengde,synes jeg. Men den har tendenser til å drysse utover dagen.

Så jeg har gått over til Lash Queen fra HR som gir den samme resultetet,men uten å drysse utover dagen.

Anbefaler også Rimmel Wolume Flash og Endless som er veldig gode tross den lave prisen!

Skrevet

Husker dere sånn ca hva YSL Faux Cils koster i parfymeri? Det er den neste jeg skal prøve.

Skrevet
Husker dere sånn ca hva YSL Faux Cils koster i parfymeri? Det er den neste jeg skal prøve.

Mener den koster 220 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...