Gå til innhold

Blir gal av surkling i røra pga oppvaskmaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er i ferd med å drive meg til vanvidd! Relativt ny oppvaskmaskin, og eg tenkte at det ville bli mindre lyd med ny maskin. Det vart berre verre. Dei fleste hus er jo opne mellom stue og kjøkken, så dette kan vel ikkje vere normalen? 

Sjølve vaskinga er stille, men eg trur det er når maskinen skal tømme vatn, kanskje også fylle vatn, at det kjem veldig høylydt surkling frå sluken i vasken. Sånne som varer nokre sekund, og så går det ei lita stund før det kjem nokre til. Heldigvis berre 3-5 bråkete punkt i løpet av ei vaskerunde, men eg kjenner at dette må fikses. 

Kvar startar eg?? Må eg kontakte rørlegger eller er det noko eg bør prøve først? 

Googling tipsa om tette rør, men eg har prøvd med store mengder Mudin fleire gongar utan effekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en av grunnene til at flere og flere går tilbake til å ha kjøkken med dør som kan lukkes slik at man slipper å høre på lyder fra oppvaskmaskin og kjøleskap.

Anonymkode: efdae...847

• Liker 4
Skrevet

Det er nok bare sånn det her. Her bor jeg i rekkehus og deler avløpsrør (lenger ned) med naboen og noen ganger kommer det like lyder fra den siden uten at noe maskin/vask står på hos oss😂 Sykt plagsomt.

Anonymkode: d8332...7ca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...