Gjest WhisperingWind Skrevet 23. august 2021 #41 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du link til noen slike vanntette sko? Hilsen hun med et barn som elsker vann. Jeg skal prøve barnevadere når barnet blir stort nok i beina. Vi har to par joggesko (et par lette, et par litt høyere), et par "bysko", et område litt høye Reima Patter (som blir våte), og støvler. Barnet sliter litt med å gå i støvlene, men det er det eneste som kanskje holder seg tørt. Vi må nok ha flere par når barnehagen begynner å være ute, siden det lett blir to våte par per dag. Anonymkode: 942ba...4c5 Goretex blir våt om de tråkker i vannpytter. De tåler vann til en viss grad, men støvler er det beste på våte dager. Viking Extreme på kalde dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #42 Del Skrevet 23. august 2021 Kassiopeia8 skrev (12 timer siden): Dette er jo interessant, og skiller seg jo litt ut fra resten sine erfaringer. Hadde vært veldig greit om det holdt med vannavvisende Goretex vintersko nå, og at vi heller tok gummistøvler og lettere sko til våren. Skal høre med barnehagen. Det avhenger vel kanskje litt om de er ute uansett vær, eller om de holder seg inne på de våteste dagene også. Vi er ute om det ikke er ekstremvær. Prøver å holde de unna dammene da, ellers blir de fort våte🙂 Anonymkode: b8add...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #43 Del Skrevet 23. august 2021 Sommer: joggesko og gummistøvler Høst og vår: overgangssko og gummistøvler Vinter: vinterstøvler og cherrox Anonymkode: 1dacc...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #44 Del Skrevet 23. august 2021 On 8/22/2021 at 9:39 PM, Kassiopeia8 said: Barnet mitt på 1 år har begynt i barnehage og det ser ut til at han snart skal til å gå. Jeg leser med skrekk og gru om alle ulike typer sko et barn bør ha til barnehagen, og ser at bare til det neste halvåret så «bør» vi kjøpe joggesko, overgangssko (mellomting mellom joggesko og vintersko), vintersko, gummistøvler og thermostøvler. Hvert par koster jo rundt 700-800kr, og nevnte jeg at denne krabaten er 1 år?? Spørsmålet blir derfor: hva TRENGER en 1 åring?? Jeg forstår at alle disse har hver sine formål og at det er kjekt å ha hvis lommeboka er utømmelig. Men er det noen som har overlappende funksjoner? Og er 1-åringene kanskje ikke de som trenger alt dette, men mer når de blir 3? Holder det med Gore tex vintersko, eller må vi ha thermostøvler i tillegg? Kan man ha enten thermostøvler eller vanlige gummistøvler? Nå aner jeg ikke hvor raskt barna vokser ut av sko, men det aner meg at det blir noen dyre sko-år fremover! Dropp joggesko og overgangssko og kjøp f.eks ecco first med goretex eller viking veme vel mid gtx. Så trenger du gummistøvel, thermostøvel og vinterstøvel. Gummistøvel ville jeg kjøpt veldig billig. Thermostøvel trenger heller ikke være så dyrt. Anonymkode: 8970a...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #45 Del Skrevet 23. august 2021 Vi har alltid hatt sandaler, joggesko, overgangsko, støvler, dockboots og vintersko. For vår del digger vi overganssko, er vel den skoen så blir brukt mest! Anonymkode: 24b4f...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå