AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 Jeg formet og farget bryna mine hos frisør for første gang i går og ble SÅ fornøyd! Fargen ble helt perfekt. Men kan man bruke oljerens når man har farget bryn eller vil det gjøre at fargen falmer fortere? I går brukte jeg michellarvann først og vanlig rens etterpå (samt toner, serum og fuktighetskrem), men jeg foretrekker å dobbeltrense med dermalogica precleanse først og Ole Henriksen sin grønne rens etterpå for å være sikker på at all solkrem og eventuell sminke forsvinner ordentlig. Skal selvfølgelig ikke gnikke og gni olje på bryna, men det vil jo alltids komme litt på når man skyller av. Kan jeg dobbeltrense med olje først eller bør jeg bruke en rensekrem først og deretter rensen fra Ole Henriksen? Anonymkode: 82b22...d07
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Jeg farger bare hjemme, men bruker oljerens daglig. Har gått helt fint her hvertfall 😊 Anonymkode: 9df17...c99 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg farger bare hjemme, men bruker oljerens daglig. Har gått helt fint her hvertfall 😊 Anonymkode: 9df17...c99 Så bra, takk for svar Da går det nok bra, for fargen fra frisøren er neppe noe «svakere» enn hjemmefarge. Brukte oljerens bare i nedre del av ansiktet i går kveld og kun vanlig rens oppe, hehe. Anonymkode: 82b22...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå