Leanne Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 Datteren min har nå begynt i barnehage, og det er vel på tide å merke alle klærene.. Jeg har hørt at det går an å bestille et stempel med barnas navn og adresse.. som er vannfast og kan brukes på tekstiler... Men husker ikke hvem som nevnte det, eller hvor jeg kunne kjøpe det... Må lære meg å skrive ting ned!!! Noen som vet hvor slikt kan bestilles, evt. har noen erfaring med bruk av slikt stempel?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 Jeg har ikke sett stempel til klær, men vi bruker navnelapper fra Askeladden som er påstrykbare Jeg bestilte 200 merker for 9-10 måneder siden, nå har jeg vel 70-80 igjen, så det er like greit å bestille stort
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2005 #3 Skrevet 22. september 2005 Jeg har ikke sett stempel til klær, men vi bruker navnelapper fra Askeladden som er påstrykbare Jeg bestilte 200 merker for 9-10 måneder siden, nå har jeg vel 70-80 igjen, så det er like greit å bestille stort ← Som barnehagetante med lang fartstid i barnehage, vil jeg anbefale Askeladden-merkene på det aller varmeste. De er det eneste som sitter året igjennom, og kan festes på alt fra matboks, cherrox og ski til alt av tøy.
Leanne Skrevet 22. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2005 Jeg fant jeg fant!! Stempel til markering av tekstil, papir, plast o.l kan bestilles på www.dotcomark.com itilfelle andre også lurte på det Håper dette fungerer og sitter på vask etter vask.. så slipper jeg å stryke på lapper på hvert enkelt plagg..
Gjest HB Skrevet 23. september 2005 #5 Skrevet 23. september 2005 På www.sabo.no kan du også bestille stempel til klærne. Selv har jeg bestilt de vevde navnebåndene som kan festes med "Taggit". Har ikke fått dem enda, men de har blitt positivt omtalt her inne. Hilsen Lille meg
Potetoline Skrevet 25. september 2005 #6 Skrevet 25. september 2005 Har akkurat sittet og merket en hel haug med tøy. Det hadde ikke gått mer enn en måned i barnehagen før vi hadde brukt opp lappene til å stryke på... Dessuten er det et herk å måtte fram med strykejernet hver kveld. Så nå går det i sprittusj..
Brizzie Skrevet 28. oktober 2005 #7 Skrevet 28. oktober 2005 Har akkurat sittet og merket en hel haug med tøy. Det hadde ikke gått mer enn en måned i barnehagen før vi hadde brukt opp lappene til å stryke på... Dessuten er det et herk å måtte fram med strykejernet hver kveld. Så nå går det i sprittusj.. ← Her går det også med sprittusj - enkelt og greit;) Lettere å få fatt i den og merke på før man glemmer det..
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #8 Skrevet 28. oktober 2005 vi bruker lapper som vi klistrer på fra markmaster. suverent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå