Gå til innhold

Hvor ofte drikker dere en øl/ett glass vin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare nyskjerrig. Her varierer det veldig. Kan gå en mnd eller to eller en øl fredag og lørdag. 

Anonymkode: 98de6...02a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen drikker stort sett noen øl i løpet av helgen. Jeg for min del syns det er best med brus, men det hender jeg kan ta et glass vin til maten hvis vi får det servert osv. 

Tar aldri mer enn et glass hvis samboer også har drukket da jeg syns det er viktig å være kjørbar selvom barnet sover. Tilfelle noe skulle skje.. 

Opplever at vi har et avslappet/normalt forhold til alkohol. Mannen drikker mer og oftere, men jeg har ikke noe ønske om å drikke mer heller siden jeg ikke syns det smaker noe særlig. 

Anonymkode: 72c1d...704

Skrevet

Aldri bare en/ett glass😉🙂

Anonymkode: feb2f...7e4

• Liker 2
Skrevet

3-4 ganger i året i sosiale sammenhenger. Aldri full.

Anonymkode: 700f8...ed0

Skrevet

Jeg drikker et glass kanskje en gang i mnd. To, tre ganger i året har jeg barnefri og tar en fest med venner. Da blir jeg full. Jeg liker å slå meg løs, men til vanlig drikker jeg ikke så mye og ofte er det jeg som kjører hvis vi er på middag og det blir servert alkohol. 

Skrevet

Stort sett hver dag

Anonymkode: 1be30...e26

• Liker 6
Skrevet

Varierer veldig. Vanligvis en til tre ganger i uka, men sjelden mer enn nettopp ett glass / en øl. AKkurat nå er jeg gravid da, så nå har jeg ikke rørt alkohol siden påske, og får vel ikke noe før til påske igjen sånn ca. Sånn er livet 🙂

Anonymkode: bda8e...202

• Liker 2
Skrevet

aldri det blir 0 eller 4

Anonymkode: b20a6...613

• Liker 1
Skrevet

Aldri. Drikker bare vann og melk.

Anonymkode: bff8d...abd

Skrevet

Ett par ganger i året. 

Anonymkode: 9f87a...8e7

Skrevet

Det er sjelden, flere år siden faktisk, halvt glass vin var det vel da.

Foretrekker kaffe eller brus om jeg skal ha noe annet enn vann.

Skrevet

1-2 ganger i året. Pga korona ble det nesten to år uten alkohol 

Anonymkode: 0b3d4...113

Skrevet

har som regel alltid et til to glass vin fredagskveld, og så varierer det ellers. Men i snitt rundt 3-4 enheter i uken.

Anonymkode: 9d8e3...559

• Liker 3
Skrevet

3-4 ganger i uka kanskje. Liker å ta meg et glass om kvelden

Anonymkode: 5da14...538

• Liker 3
Skrevet

Når jeg selv vil. På fredager liker jeg å ha et glass vin eller en gin tonic mens jeg lager mat. Kan også ta et glass til maten om det passer i helgene. 

• Liker 2
Skrevet

1 flaske delt på 2 voksne i uken.

Anonymkode: 39859...985

Skrevet

Annenhver dag, ca. Har fast jentekveld med venninnene på fredag, da blir det en god del øl/vin. Så har jeg og mannen kortspillkveld med et vennepar hver onsdag, da drikker vi vin til. Så hender det at vi tar et glass mens vi ser på en serie etter at barna har lagt seg, men da blir det sjelden mer enn ett glass. Og jeg drikker like gjerne brus på kveldene når det ikke er en sosial setting.

Anonymkode: 976f6...042

Skrevet

Det varierer. Noen perioder drikker jeg et glass vin eller to hver helg (jeg og samboer deler en flaske feks), andre perioder kan det gå ukesvis mellom hvert vin/ølglass. 

Anonymkode: 4a4a6...8be

Skrevet

Det varierer veldig. For øyeblikket er jeg ikke fristet, så nå blir det kanskje 1-2 ganger i måneden tenker jeg. Tar det da for selskapets skyld. 

Anonymkode: e4fa7...2c0

Skrevet

3-4 ganger per uke.

Anonymkode: 4d7d5...fee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...