Gå til innhold

Hva synes du om disse skoene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter hvite hverdags sko, men er disse litt "uniformssko" 😄 

ec-206503-01007_2.png?ref=EA0F6A408A&w=90&scale=both&f.sharpen=90&format=jpg  dsc06425.jpg?ref=538315444C&w=1200&scale=both&f.sharpen=90&format=jpg

Anonymkode: 02975...0f1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvite sneakers er en klassiker. Bare ikke læret er stivt, da blir de ubehagelige å gå med. 

Anonymkode: 1109d...db9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvite sneakers er en klassiker. Bare ikke læret er stivt, da blir de ubehagelige å gå med. 

Anonymkode: 1109d...db9

Takk 😊 

Skrevet

Fine😊

Anonymkode: 62558...391

Skrevet

De var kjedelige og kjerring. 

• Liker 1
Skrevet

Disse var litt kjerring ja...

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes akkurat de er litt kjerring og gammel pensjonist i skjørt til leggen. 

Ecco er ellers gode på kvalitet, så anbefaler absolutt sko derfra :)

Jeg har et rosa par i de andre hvite fra soft serien, synes ikke de er voldsomt gode. Sammenliknet med Converse og Adidas Gazelle er de absolutt bedre, men sneakers er sneakers liksom. 

Men om du trives med litt fast såle er de andre i softserien finere og ganske gode. 

• Liker 1
Skrevet
Fløff skrev (Akkurat nå):

Jeg synes akkurat de er litt kjerring og gammel pensjonist i skjørt til leggen. 

Ecco er ellers gode på kvalitet, så anbefaler absolutt sko derfra :)

Jeg har et rosa par i de andre hvite fra soft serien, synes ikke de er voldsomt gode. Sammenliknet med Converse og Adidas Gazelle er de absolutt bedre, men sneakers er sneakers liksom. 

Men om du trives med litt fast såle er de andre i softserien finere og ganske gode. 

Takk for svar :) Ja jeg tenkte litt det samme da jeg så dem, men jeg tenkte åså at de sikkert er skikkelig komfortable! 😄 Liker hvordan converse ser ut men jeg er usikker på om de ser for unge ut? Jeg er 34 forresten. Jeg sitter litt mellom barken og veden med pensjonist skoene på den ene siden og converse på den andre 😄 

Skrevet

Forbinder dem med "kjerringsko" og det enda jeg er godt innenfor kjerringkategorien selv. 

• Liker 1
Skrevet

Samme type sko som min bestemor gikk med,,,

Anonymkode: 54c3e...374

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Typisk pensjonist sko. 

Skrevet

Syns de var litt kjerring. Men sliter også med å finne hvite sneakers som passer til skjørt. Noen forslag? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Takk for svar :) Ja jeg tenkte litt det samme da jeg så dem, men jeg tenkte åså at de sikkert er skikkelig komfortable! 😄 Liker hvordan converse ser ut men jeg er usikker på om de ser for unge ut? Jeg er 34 forresten. Jeg sitter litt mellom barken og veden med pensjonist skoene på den ene siden og converse på den andre 😄 

Jeg er 40, og etter fødsel som 33 takler ikke bekkenet mitt gazelle osv i det hele tatt.

Men jeg går for mettere joggesko som ser feminine ut - og på høst velger jeg gode chelseaboots. 

Hvitt er JÆVLIG upraktisk 😅

Ville kikket på litt sneakers fra Nike og, synes de også går til alle aldre. 

Converse brukte jeg en sesong og sikkert 5millioner hos naprapaten i ettertid 🤣

Jeg synes disse er fine til jeans og skjørt:

https://www.vakrevene.no/products/dee-color-sneakers-whitebeige

Og de fleste andre da. 

Endret av Fløff
  • Liker 1
Skrevet
Fløff skrev (3 minutter siden):

Jeg er 40, og etter fødsel som 33 takler ikke bekkenet mitt gazelle osv i det hele tatt.

Men jeg går for mettere joggesko som ser feminine ut - og på høst velger jeg gode chelseaboots. 

Hvitt er JÆVLIG upraktisk 😅

Ville kikket på litt sneakers fra Nike og, synes de også går til alle aldre. 

Converse brukte jeg en sesong og sikkert 5millioner hos naprapaten i ettertid 🤣

Haha 😄 Ja jeg skal sjekke de ut. Jeg er ute etter behagelige sko av samme grunn som deg. Da styrer jeg unna converse likevel!

Skrevet

Synes de var fine😀 Er 24 hvis det har noe å si

Anonymkode: 2d0a9...533

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...