Gå til innhold

Når er flybilletter billigst ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på jentetur til Los Angeles i august 2022. Ville dere bestilt flybilletter nå, eller tror dere prisene blir lavere i løpet av våren ? 

Anonymkode: 54c7d...07b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter på at det skal bli salg. Skal til London i januar 2022, og akkurat nå er det hinsides dyre billetter hos SAS. Men jeg har en voucher jeg håper å benytte meg av, så jeg har ikke vurdert andre flyselskap ennå... Det pleier å være salg på flybilletter innimellom, så hvis prisene ikke er spesielt lave akkurat nå, ville jeg ventet. :)

Anonymkode: 208fe...263

Skrevet

Få som flyr nå derav dyrere billetter. Ville ventet.

Anonymkode: e05a1...b87

Skrevet
On 8/22/2021 at 8:21 PM, AnonymBruker said:

Jeg skal på jentetur til Los Angeles i august 2022. Ville dere bestilt flybilletter nå, eller tror dere prisene blir lavere i løpet av våren ? 

Anonymkode: 54c7d...07b

Bruk Skyscanner og sett opp prisvarsel på flygingen du ønsker. Da får du notifications både når.pris går opp og ned. Og ikke bli stresset når den går opp, du har veldig god tid! 

Ellers er det lurt å sjekke flybilletter med jevne etter å ha slettet cookies og cachen i nettleseren (under.innstillinger for logg) og bruke Inkognitofane. Noen ganger blir prisene høyere hvis de ser at du har søkt på samme reisa tidligere - for å få deg til å føle at du har ventet for lenge.og.blir presset til å kjøpe så fort som mulig før de øker mer i pris)

Anonymkode: ec9f4...4ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...