AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 Vet ikke hvorfor jeg har hengt meg opp i akkurat den byen, men jeg tenker at når ting åpner mer opp så skal sikkert alle til London, og ikke til Aberdeen Jeg har bodd rett ved grensen til Skottland før men aldri vært i Aberdeen. Er det bra shopping og publiv der? Ellers noe gøy å se? Anonymkode: 0d282...29b 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #2 Skrevet 22. august 2021 Jeg har vært i Aberdeen flere ganger, og elsket byen! Er noen år siden sist nå, men utelivet var bra, shoppingen er den samme i hele UK og publivet er fantastisk! Husk å besøke Soul - bar /restaurant i en gammel kirke. Utrolig kult! Oljemuseet er litt stusselig da, men mye spons fra Norge om du vil flire litt av det. Stranda er utrolig flott, men det er sjelden badetemperatur. Mye muligheter for slottsturer og whiskeydistellerier i nærområdet - turer kan sikkert fremdeles bookes gjennom turistinformasjonen eller du kan søke opp på forhånd. Anonymkode: 6bd2b...4c9
Gjest Linny111 Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 Jeg bor i Edinburgh og har vært der tre-fire ganger. Synes ikke det er noe særlig spennende der. Selvsagt er det publiv, men det er tusen ganger bedre i Glasgow. Aberdeen er også grå og kjedelig, og jeg har aldri opplevd fint vær der. Du har nok rett i at det blir få turister da, i hvert fall om du sammenligner med London.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 Jeg har vært noen ganger i Aberdeen, på vei mot Inverness (en by jeg synes er litt koseligere) og nordover. Har et par plasser (puber) jeg liker å gå innom - f.eks. The Grill! Hvis du bare vil på en heisatur med shopping og pub får du sikkert det du trenger i Aberdeen, men jeg er enig med andre over om at det er litt kjedelig der. Anonymkode: b17e0...fcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå