Gå til innhold

Tørr ikke si til mannen at jeg ikke får nok sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette plager meg veldig! Har følt på dette i over 1 år. Han vet jeg har fått mer lyst og ønsker mer/oftere sex, og nye ting. Men han har dessverre ikke gjort en innsats for det. Jeg føler meg avvist. Som regel han som bestemmer når vi skal ha sex. Kjapp sex, han kommer fort. Sjeldent jeg kommer. Virker ikke som sex er så viktig for han, og ikke vil han snakke om det. Når jeg har prøvd, ler han det bare bort. Han har også sagt jeg er sexgal. Det synes jeg var sårende og det sa jeg. Jeg forlanger ikke sex hver dag, men ønsker mer enn 1 gang i uka max, og litt mer tid på sex og utforske litt. Er jeg kravstor? 
Siden han ler det bort og sa det til meg, så gjør det at jeg føler meg flau og ikke tørr å si at jeg ikke får nok. Har så lyst å bare skrike det ut. 
Aldri tar han på meg seksuelt utenom sex. Og aldri sagt jeg er deilig eller noe slik. Jeg savner så noe bekreftelse. Han blir fort kåt da. Men er helt taus. 
Han er 13 år eldre enn meg. Jeg er 40. Mulig han ikke har like stort behov lenger? Vi har vært gift i 15 år og har barn. Elsker han, men blir så skuffet og såret. Er jeg rar? 

Føler ikke han gjør en god nok innsats for å bevare kjærligheten? Eller prøve å dekke mine behov litt mer? 

Dessuten føler jeg det er flaut å ha mer lyst enn han. Menn skal liksom ha mer lyst enn damer. Jeg er så kåt og kunne hatt sex daglig, flere ganger også. Jeg blir gal! Tenker på sex hele tiden. Vil bli tatt hardt også, men det vil han visst heller ikke. Har også nevnt trekant, men nei. 

Noen tips og råd? Hvordan hadde du som mann reagert på hvis kona sa hun ikke fikk nok? 

Anonymkode: 8c9f4...c16

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har også avvist meg endel ganger av de få gangene jeg har prøvd meg. Sier han er sliten. Jeg har aldri avvist han. Selv om jeg har vært sliten, også gravid. 
Føler meg begrenset seksuelt. 

• Liker 1
Skrevet

Skaffe deg en som hjelper deg med det da. Finnes de som gjør det.

Anonymkode: cf0fd...e2a

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som det siste forholdet jeg var i. Legg bare til at jeg stod og gråt i dusjen hver dag, jeg begynte å trøstespise fordi jeg følte meg stygg. Jeg begynte å hate mannen og jeg begynte å flørte mer når jeg var ute (aldri utro!).

lang historie kort så gikk jeg. Og i 2 år etter har jeg ukentlig fått mld om hvor kåt han er og ønsker å ha sex - hvorpå jeg sier det er for seint.

Anonymkode: 55b5b...835

• Liker 2
Skrevet

Hva med å prøve å ta kontrollen de få gangene han «bestemmer» at dere skal ha sex. 
Dytt han ned på rygg i sengen, sett deg over ansiktet hans mens du bøyer deg frem og suger han. 
Når du er fornøyd bytter du stilling, setter deg på kuken hans og rir. Da kan du selv bestemme tempoet. 

Anonymkode: 08003...e33

Skrevet

Du må jo bare gjøre som menn gjør, de går rundt å knar seg på kjønnsorganet og maser til de får et ja. 

Anonymkode: 5b76e...fa3

Skrevet

Dere har jo ikke bare forskjell i lyst, men høres helt ukompatible ut. Var det sånn fra begynnelsen?  

Anonymkode: 042fc...f24

Skrevet

Det der er sårt for dere begge. Ulik lystnivå tror jeg ikke akkurat er uvanlig. 😔

- Kan det tenkes at han føler seg utilstrekkelig? Du skriver at du synes det er flaut å ha mer lyst enn ham fordi menn skal ha mer lyst en kvinner (falsk myte, forresten). Kanskje han synes det er flaut å ha mindre lyst enn deg? I så fall kan et godt utgangspunkt være å akseptere den lysten dere har. Sånn er det for dere. Og da er det det dere må jobbe ut fra. Ikke vær flau over lysten, uansett om den er høy eller lav.
- Kan det tenkes at han er stresset/bekymret/travel/sover dårlig eller noe sånt og at det er derfor lysten hans er lavere? Er det noe du kan gjøre for å hjelpe ham der?
- Kan det tenkes at han føler på prestasjonsangst fordi han ikke klarer å stille opp for deg? Sexlyst reagerer dårlig på press.

Det blir bare spekulasjoner og vill gjetning fra min side. Du vet bedre enn oss på KG. 🤗

Uansett, så tenker jeg det er mye du kan gjøre. For eksempel:

- Å kreve at han skal gjøre mer/noe annet i senga, fungerer dårlig hvis han har lav lyst. 
- Kanskje du kan prøve å snakke hans kjærlighetsspråk aktivt en periode slik at han virkelig føler seg verdsatt? (Min erfaring er at det øker sexlysten hos oss begge)
- Kanskje du kan finne på noe han liker? For eksempel kan du kan si at du har lyst til å bli supergod på å suge ham og spør om du kan få lov til å teste noen sugetips på ham? (Gratis for ham og kanskje gir det ham mer lyst fordi han ser at det er noe i det for ham?)
- Kanskje du kan ta mer initiativ i senga? Det kan være slitsomt å alltid være den som tar initiativ. Særlig hvis initiativene man tar aldri er «nok». Da mister man jo lett motet.
- Kanskje du kan finne noen stillinger som gjør det mulig for deg å stimulere deg selv (f.eks. fingre mens du rir)
- Kanskje du kan runke eller suge ham litt god morgen hver morgen? Ikke nok til at han kommer, men nok til at han vekkes både på den ene og den andre måten?
- Kanskje du kan finne måter å tilfredsstille deg selv seksuelt for å lette litt på trykket? (Sexleketøy, fingring etc.)

Beklager… ble litt revet med. Håper det er noe brukbart her og at du kaster resten. 💜

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dessuten føler jeg det er flaut å ha mer lyst enn han. Menn skal liksom ha mer lyst enn damer.

Hvorfor skal de det? Dette er en seiglivet myte. For min og flere av mine kompiser sin del, så er det motsatt.

• Liker 3
Skrevet

Om du føler for å skrike, er det faktisk på tide å gjøre det. Han trenger å få det tydelig inn at det er alvor og at dette gjør deg desperat. Det handler jo ikke bare om sex dette. Det handler om kjærlighetsforholdet deres også. Hvorfor skulle du ikke skrike til ham? Kjør på neste gang du føler det slik. Få det ut så det går inn.

Anonymkode: 3ee3d...d63

Skrevet

Jeg føler med deg ts og kjenner meg veldig igjen i denne situasjonen. Mannen og jeg var jevngamle, men han var som din. Hadde ikke så mye seksuelle behov, jeg trengte også mer enn en gang i uka. Gikk ekstremt utover  selvfølelsen min 💔 tilslutt gikk det ikke mer. 

Anonymkode: fc365...c63

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg føler med deg ts og kjenner meg veldig igjen i denne situasjonen. Mannen og jeg var jevngamle, men han var som din. Hadde ikke så mye seksuelle behov, jeg trengte også mer enn en gang i uka. Gikk ekstremt utover  selvfølelsen min 💔 tilslutt gikk det ikke mer. 

Hvor ofte har du sex nå?

Skrevet

Får?

Sex er ikke noe man får. Det er noe man har dersom begge vil det.

Anonymkode: 2c883...220

• Liker 2
Skrevet
Gabriel85 skrev (6 minutter siden):

Hvor ofte har du sex nå?

Det viktigste er ikke hvor ofte, men at jeg nå har jeg det veldig bra. Min partner og jeg inviterer begge til sex stadig vekk. Vi får hverandre til å føle hverandre ønsket og elsket. Bekrefter hverandre mye og jeg føler ikke lenger at det alltid er jeg som er PÅ. Minimum 3 ganger i uken, som regel mer🙈 Vi har vært sammen i flere år nå.

Men redselsfølelsen av avvisning i forrige forhold sitter i ryggraden. Han ville også ha kjapp sex. Gjerne bare i en eller to av favorittstillignenen hans. Tok seg ikke tid til å skjønne at jeg brukte lenger tid. Jeg var helt ærlig til han om at jeg trengte mer. Han mente også jeg måtte være sexavhengig. Tror de sier det for å dekke over sin egen utilstrekkelighet og selvfølelse. Håper han har ei nå som er en bedre match. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Får?

Sex er ikke noe man får. Det er noe man har dersom begge vil det.

Anonymkode: 2c883...220

Når man er i er sånt forhold så føles det nesten som «får». At man til nøds kan få lov til å ha sex

Skrevet

Kanskje du får det beste svaret hvis han er blitt mere unnvikende for kyss? Det er en hard og brutal test, men kjør på med litt passion sex. Det finnes ingen unnskyldninger for å ikke kysse sin elskede, hvis han ikke er en kysser så skal du få noen annet som kompensjasjon...🙄 Har du evt merket deg noe av dette?

Forholdet blir som regel "dødt" hvis den ene ikke kysser, men det vil kun funke der begge ikke liker kyssing. Du er ikke gal, jeg har blitt gal hvis jeg ikke har fått kyss. Kyss er noe vi trenger hver dag, og sexen blir ikke det samme uten kyss...

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette plager meg veldig! Har følt på dette i over 1 år. Han vet jeg har fått mer lyst og ønsker mer/oftere sex, og nye ting. Men han har dessverre ikke gjort en innsats for det. Jeg føler meg avvist. Som regel han som bestemmer når vi skal ha sex. Kjapp sex, han kommer fort. Sjeldent jeg kommer. Virker ikke som sex er så viktig for han, og ikke vil han snakke om det. Når jeg har prøvd, ler han det bare bort. Han har også sagt jeg er sexgal. Det synes jeg var sårende og det sa jeg. Jeg forlanger ikke sex hver dag, men ønsker mer enn 1 gang i uka max, og litt mer tid på sex og utforske litt. Er jeg kravstor? 
Siden han ler det bort og sa det til meg, så gjør det at jeg føler meg flau og ikke tørr å si at jeg ikke får nok. Har så lyst å bare skrike det ut. 
Aldri tar han på meg seksuelt utenom sex. Og aldri sagt jeg er deilig eller noe slik. Jeg savner så noe bekreftelse. Han blir fort kåt da. Men er helt taus. 
Han er 13 år eldre enn meg. Jeg er 40. Mulig han ikke har like stort behov lenger? Vi har vært gift i 15 år og har barn. Elsker han, men blir så skuffet og såret. Er jeg rar? 

Føler ikke han gjør en god nok innsats for å bevare kjærligheten? Eller prøve å dekke mine behov litt mer? 

Dessuten føler jeg det er flaut å ha mer lyst enn han. Menn skal liksom ha mer lyst enn damer. Jeg er så kåt og kunne hatt sex daglig, flere ganger også. Jeg blir gal! Tenker på sex hele tiden. Vil bli tatt hardt også, men det vil han visst heller ikke. Har også nevnt trekant, men nei. 

Noen tips og råd? Hvordan hadde du som mann reagert på hvis kona sa hun ikke fikk nok? 

Snakk med han! Sier han du er sexgal sier du at nei, det er du ikke, men at du vil ha litt mer sex og mer enn bare kjapp sex. 

Anonymkode: 2782f...af5

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hadde pult gørra utav henne.:) .Men det gjør jo ikke mannen din..og dette går jo ikke i lengden..!  Og samtidig uten kjærtegn og at han bekrefter deg??

Aldri i verden kjære du om dette går i lengden, snakk med ham og vær pinlig ærlig om hvordan du har det i forholdet..er han ikke innstilt på å løse problemet kjør ultimatium..

Skrevet

Høres kjent ut 😩 ble enda verre for selvfølelsen at jeg fant ut at han runker i stedet 😢 

Anonymkode: e08bc...13a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...