AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 Vi skal først møtes offentlig selvfølgelig. Vi begge ønsker bare en lekepartner hvis kjemien er god. Er det innafor å være med han hjem første gangen hvis jeg føler vi har god kjemi? Han virker ganske forståelsesfull. Og merker han er redd for å tråkke over noen grenser. Om jeg ikke svarer med en gang, så får jeg senere enn melding om han har sagt noe feil eller noe. Så det er jo et godt tegn at han virker forsiktig. Vi skal møtes på tirsdag og har chattet sammen i to uker nå Anonymkode: 5f3a9...b9a
draug 75 Skrevet 22. august 2021 #2 Skrevet 22. august 2021 Det kan ingen andre avgjøre. Hvis det kjennes rett, så er det nok det. 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 Jeg hadde ikke turt å bli med en fremmed mann hjem. Anonymkode: afac4...48e 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 Absolutt. Har blitt med mange menn hjem etter første date selv. Kos deg! Nyt livet. Anonymkode: 2742d...655 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #5 Skrevet 22. august 2021 Jeg ville blitt bedre kjent med ham først. Anonymkode: 87dfc...8ef 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #6 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde ikke turt å bli med en fremmed mann hjem. Anonymkode: afac4...48e AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville blitt bedre kjent med ham først. Anonymkode: 87dfc...8ef Men man kjenner vell etter magefølelsen. Min magefølelse har ofte rett. Jeg har flere ganger stoppet meg selv med å ta ting videre pga dårlig magefølelse. Og da har det vist seg at de har vært drittsekker også. Men jeg har nå en generell god magefølelse. Og den blir nok mer tydelig på tirsdag. Ts Anonymkode: 5f3a9...b9a 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #7 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Absolutt. Har blitt med mange menn hjem etter første date selv. Kos deg! Nyt livet. Anonymkode: 2742d...655 Det er jenta si som har skjønt det. Anonymkode: 593d9...dfc 2
draug 75 Skrevet 23. august 2021 #8 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Absolutt. Har blitt med mange menn hjem etter første date selv. Kos deg! Nyt livet. Anonymkode: 2742d...655 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg ville blitt bedre kjent med ham først. Anonymkode: 87dfc...8ef AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men man kjenner vell etter magefølelsen. Min magefølelse har ofte rett. Jeg har flere ganger stoppet meg selv med å ta ting videre pga dårlig magefølelse. Og da har det vist seg at de har vært drittsekker også. Men jeg har nå en generell god magefølelse. Og den blir nok mer tydelig på tirsdag. Ts Anonymkode: 5f3a9...b9a Det er litt forskjell på 15 minutter eller halvannen - to timer. Selvfølgelig kan det skje at man blir så tent på et kvarter at det å dra hjem til den ene eller andre (eller at man går over gata og tar et hotellrom) føles som det eneste man kan gjøre. (Det har imidlertid ikke skjedd meg, så for et knepent flertall vil jeg anta (for mitt eget ego sin skyld) at slik ikke inntreffer). -Men hvis man liker hverandre, så begynner tida å gå, man blir sittende, og på et par timer er det utrolig hva man kan begripe om den andre, Men altså, hvis man ikke tør bli med en fremmed hjem - fordi det kanskje blir til at vi har sex - da kan man la være, fori, vel, dne ene eller andre part regner det som opplagt at man ikke skal høre på Verve- inspillingene til Antonio Carlos Jobim og drikke te utover natten.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-22 den 19.24): Jeg ville blitt bedre kjent med ham først. Anonymkode: 87dfc...8ef 👆 Anonymkode: ca927...88c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #10 Skrevet 24. august 2021 Folk har jo ONS hele tiden, og siden det ligger i kortene at dere skal ha sex, så vil han vel ikke akkurat presse seg på deg? Stol på magefølelsen, og avtal ev med en venninne som ringer og sjekker underveis. Anonymkode: 8b216...b39 1
Doktor Dyregod Skrevet 24. august 2021 #11 Skrevet 24. august 2021 Det svaret har bare du. Hvis alt stemmer, go for it. Er det noe som skurrer, så la være. Så enkelt er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå