Gjest Gjest_moka_* Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 så idag at det har begynt. lucy har fått ungen og greier. har visst gått glipp av en del ja.....
moka Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 så idag at det har begynt. lucy har fått ungen og greier. har visst gått glipp av en del ja..... ← dette var da meg.... hadde ikke logget meg inn.....
Gjest Milah Skrevet 22. september 2005 #3 Skrevet 22. september 2005 Åååå.. Får ikke sett på det jeg, fordi det går på et så klønete tidspunkt på dagen!
Gjest Lilleulv Skrevet 22. september 2005 #4 Skrevet 22. september 2005 Når går det? Koselig serie som jeg pleide å følge med på før, men litt for mye moral-klisjeer bare
Gjest Lilleulv Skrevet 22. september 2005 #5 Skrevet 22. september 2005 Trodde forresten at det var Mary som ble gravid jeg
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #7 Skrevet 22. september 2005 Hun fikk ungen i en heis.. Sammen med Matt. Etter det har hun gått fullstendig inn i "dikkedikk"-modus. Overser Kevin, snakker babyspråk til alle og kan nesten ikke gå ut av huset. I tillegg har de i flere mnd bodd i foreldrenes hus fordi hun ikke er "klar" for å flytte fra dem.. Men nå skal de i det minste til å se på hus.. Han Kevin er så tolmodig som ingen ekte mann!!
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2005 #8 Skrevet 22. september 2005 Blir kvalm av all moralen i den serien. Men det er litt morsomt.. Serien sier det er HELT ok å få barn som tenåring, så lenge man er gift. Men sex, selv med prevensjon = nei nei Omtrent som Britney
Gjest Revenka Skrevet 22. september 2005 #9 Skrevet 22. september 2005 Det har vel gått 2 uker av denne sesongen allerede. Begynte ikke i dag
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #10 Skrevet 22. september 2005 Trodde forresten at det var Mary som ble gravid jeg ← Hun var gravid og fikk en sønn.. Han er "nå" ca 1 år eller noe..
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #11 Skrevet 22. september 2005 Mary er flyttet fra mann sin ,og vil skilles. Simon knuller rundt ,og har kanskje fått kjønnsykdom. Ruthie er begynnt å date en gutt.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #12 Skrevet 22. september 2005 Moralen er rimelig latterlig, ja.. Typisk amerikansk!! Morsom serie å se på (tar den til og med opp hver dag, jeg.. og ser opptaket hver kveld), men jeg er veldig glad jeg bor i Europa.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #13 Skrevet 22. september 2005 . Ruthie er begynnt å date en gutt. "Dating" og "seriøseforhold" i hennes alder (14 år) er nemlig helt ok.. Og det å date flere på en gang.. Og kline og kline.. Bare de ikke har sex noen gang.. Mye bedre å gifte seg når man er ca 19-20 år enn å ha sex i denne alderen i ugift tilstand..
Månekvinnen Skrevet 22. september 2005 #14 Skrevet 22. september 2005 (endret) Herregud (hehe). Så på det i dag, og Simon har jo hatt sex, med kondom..men det er visst dumt gjort allikevel. Han sitter å venter på telefon fra legen (han mistenker at han kan ha en kjønnsykdom) og han sier: "Kjære Gud. Om det viser seg at jeg er frisk, så lover jeg å gå mer i kirken, bli en bedre kristen og jeg lover å aldri ha sex igjen før jeg gifter meg" :grine2: :grine2: Også skal de hele tiden "prate"...ahhh.. men jeg ser jo på det likevel Tragisk! Jeg blir litt provosert jeg... Endret 22. september 2005 av Månekvinnen
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2005 #15 Skrevet 22. september 2005 Mye teit moral-piss-preik i denne serien, men jeg elsker den rett og slett. Alt er så idyllisk, det er en liten virkelighetsflukt. Bare så synd at den går på et så idiotisk tidspunkt på dagen.
Arkana Skrevet 22. september 2005 #16 Skrevet 22. september 2005 Jeg må se noen ganger jeg også. Selv om jeg irriterer meg grenseløst over all moralen og over hvor "perfekte" de er. Og så er det så irriterende svart-hvitt hele tiden. Sex før ekteskapet? Det fører til kjønnssykdomer, uønsket graviditet, bekymringer og andre problemer, ja livet er vel nærmest slutt da. Som om det er det at man ikke er gift som fører til kjønnssykdommer. Mens straks man er gift er alt så idyllisk og flott og perfekt. Det er liksom enten eller.
inar Skrevet 23. september 2005 #17 Skrevet 23. september 2005 I denne serien har de bare såååå mye problemer, eller, de lager problemer ut av alt og ingenting. Syns den var kjempefin å se på før, men nå blir jeg bare irritert. Og ja, alt dette moralgreiene, er til å bli kvalm av. Nei da ser jeg heller på Ophra, går samtidig.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #18 Skrevet 23. september 2005 De barna kommer opp i utrolig mye tull til å være så innmari "moralske". I tillegg lager denne familien problemer av ting som ikke er det.. I tillegg er den såkalte moralen bare teit og dobbeltmoralsk!!
*M* Skrevet 23. september 2005 #19 Skrevet 23. september 2005 Jeg synes serien er så fantastisk morsom. Det skal mye til å ikke se den moralen de prøver å skape. De kan ikke ha sex før ekteskapet, men gifte seg som 20 åring (vet ikke hvor gammel denne Lucy er) og allikevel bo hjemme hos mamma og pappa.
Gjest Gitte Skrevet 23. september 2005 #20 Skrevet 23. september 2005 åh slutt da.. det er koselig lett underholdning, en formiddag man ikke har noe annet å gjøre. Syns serien er koselig jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå