Mozart73 Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 Leser at en test bør tas selv med milde symptomer. Hvor lite symptomer trengs før en test? Litt kribling i halsen på kvelden, 2 host på morgenen, litt nysing eller rennende nese.....en bekjent av meg våknet med rennende nese, og nøs 3 x før frokost. Gikk rett inn på nettet og bestilte test, fikk time dagen etter. Dagen etter var hun ikke snørrete lenger.....tok test med neg svar.....blir mye fravær på arbeidsplasser om alle skal ta test og vær hjemme i påvente av svar ved så milde symptomer. Min bekjent ble fullvaksinert i juli......
zemer Skrevet 22. august 2021 #2 Skrevet 22. august 2021 Mozart73 skrev (1 time siden): Leser at en test bør tas selv med milde symptomer. Hvor lite symptomer trengs før en test? Litt kribling i halsen på kvelden, 2 host på morgenen, litt nysing eller rennende nese.....en bekjent av meg våknet med rennende nese, og nøs 3 x før frokost. Gikk rett inn på nettet og bestilte test, fikk time dagen etter. Dagen etter var hun ikke snørrete lenger.....tok test med neg svar.....blir mye fravær på arbeidsplasser om alle skal ta test og vær hjemme i påvente av svar ved så milde symptomer. Min bekjent ble fullvaksinert i juli...... De sier at fullvaksinerte får milde symptomer.
Fakta? Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 Det er typiske koronasymptomer for vaksinerte så du må teste deg for å være sikker. Det vil bli veldig rask økning i smitten om de fleste ignorerer slike symptomer og går på jobb som vanlig. 4
Mezzosoprena Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 zemer skrev (1 time siden): De sier at fullvaksinerte får milde symptomer. Ja, nettopp - derav spørsmålet, regner jeg med.
zemer Skrevet 22. august 2021 #5 Skrevet 22. august 2021 Teatrica skrev (23 minutter siden): Ja, nettopp - derav spørsmålet, regner jeg med. Da burde det vel ikke vært ett spørsmål.
gjest:) Skrevet 22. august 2021 #6 Skrevet 22. august 2021 3 hours ago, Mozart73 said: Leser at en test bør tas selv med milde symptomer. Hvor lite symptomer trengs før en test? Litt kribling i halsen på kvelden, 2 host på morgenen, litt nysing eller rennende nese.....en bekjent av meg våknet med rennende nese, og nøs 3 x før frokost. Gikk rett inn på nettet og bestilte test, fikk time dagen etter. Dagen etter var hun ikke snørrete lenger.....tok test med neg svar.....blir mye fravær på arbeidsplasser om alle skal ta test og vær hjemme i påvente av svar ved så milde symptomer. Min bekjent ble fullvaksinert i juli...... Tipper det blir mer vanlig med hurtigtesting etterhvert.
LastSummer Skrevet 22. august 2021 #7 Skrevet 22. august 2021 zemer skrev (17 minutter siden): Da burde det vel ikke vært ett spørsmål. Burde det vært flere?
Anbefalte innlegg