Gå til innhold

Match på Tinder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kjekt og ikke lenge etter var han vekk! Var jeg ikke bra nok? 😢

Anonymkode: d0c3d...392

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mest sannsynlig ikke. Kjipt!

Anonymkode: dab31...8e7

• Liker 2
Skrevet

Jeg har fjernet menn jeg er interessert i på tinder hvis de ikke viste nok interesse, har ikke forklart dem hvorfor så de trodde kanskje jeg ikke var interessert. Man er aldri ikke bra nok, slutt å snakk sånn til deg selv. Tinder er nådeløst og folk behandler matchene sine som nettopp det - matcher på en skjerm og ikke mennesker 

Anonymkode: e8f5d...fb2

Skrevet

Hvorfor bryr du deg om dette da, det er jo bare en fremmed fyr på Internett du har sett noen bilder av! Det er jo en million andre å velge mellom.

Anonymkode: 949d4...a1c

Skrevet

Da jeg var på Tinder hendte det jeg sveipet feil. Om det da ble match fjernet jeg den raskt. Ikke noe feil med personen i seg selv, men det var ikke meningen å høyresveipe vedkommende.

(Men når det er sagt: har blitt litt lei meg når folk jeg har likt har fjernet matchen med meg og ;)). Man får bare ta Tinder for det det er.

Anonymkode: a6354...65b

• Liker 3
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Skrev du noe til ham da?

Anonymkode: 4d95c...fa5

Skrevet

Hva er dette for en galskaps tråd? Matcher forsvinner rett som det er på Tinder. Ingen drama i det vell?

Anonymkode: 9a586...f56

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er dette for en galskaps tråd? Matcher forsvinner rett som det er på Tinder. Ingen drama i det vell?

Ikke alle har vært på Tinder siden 2014, og noen får kanskje en match i året. Demotiverende hvis den bare forsvinner uten varsel.  Hvem sa drama?

Anonymkode: feefe...a68

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe å ta seg nær av. Jeg fikk selv en match her nylig, som unmatchet kort tid etterpå, sikkert fordi jeg ikke tok kontakt i løpet av noen timer. Ansvaret for å initiere samtaler faller vel sikkert utelukkende på meg...

Good riddance. Det finnes flere fisk i havet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ikke alle har vært på Tinder siden 2014, og noen får kanskje en match i året. Demotiverende hvis den bare forsvinner uten varsel.  Hvem sa drama?

Anonymkode: feefe...a68

Jeg har ikke vært på Tinder siden 2014 om det er det du mener. Jeg har vært der siden februar. Vil si det er drama når man velger å starte en tråd fordi en Tinder match forsvinner altså. Matchen møtte kanskje en bedre match da, eller fant ikke vedkommende spennende eller var lei dating. Kan være tusen grunner. Get over it!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...