Tough cookie Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 Jeg har tatt vaksinedose én, og lurer på om jeg automatisk får beskjed og tildelt time når det er tid for vaksinedose nummer to?
Nicathv Skrevet 22. august 2021 #2 Skrevet 22. august 2021 Man får beskjed, med mindre det har skjedd en glipp i systemet. Men fikk du ikke dato for ny vaksinetime når du tok den første? Jeg fikk det, trodde det var det vanlige. 4
Gjest Føsleguri Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 Jeg fikk sms om time til dose 2 samme dag som jeg fikk dose 1. Noen kommuner har drop-in-timer - sjekk om din kommune har det.
Jonette Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 Føsleguri skrev (44 minutter siden): Jeg fikk sms om time til dose 2 samme dag som jeg fikk dose 1. Noen kommuner har drop-in-timer - sjekk om din kommune har det. Samme her, fikk time til dose 2 da jeg fikk den første.
Tough cookie Skrevet 22. august 2021 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2021 (endret) Jeg falt ut av vaksinerings systemet i sommer, og fikk tatt første dose sist torsdag etter at jeg selv purret flere ganger. Neste uke starter de med drop-in timer, så jeg må vel passe på selv når jeg bør ta dose 2. Merkelig synes jeg. Ts Endret 22. august 2021 av Tough cookie
Gjest venom31 Skrevet 22. august 2021 #6 Skrevet 22. august 2021 Jeg fikk neste time på en lapp etter første vaksine.
Pepsimaximus Skrevet 23. august 2021 #8 Skrevet 23. august 2021 Du bør gjerne gå inn på kommunens sider og sjekke? Jeg ble vaksinert i mai og juni - og når jeg fikk første dose fikk bare en liten lapp hvor det stod når jeg skulle ta dose nr to. Jeg fikk ikke noe påminnelse på tlf el. Mannen min vaksinerte seg litt senere, han fikk en sms når han kunne registrere seg for dose nr to. Så de endrer nok rutinene underveis, så sjekk kommunens sider eller ring koronatlf. 1
Anbefalte innlegg