Gjest gjest Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 Jeg har en betennelse i leveren/gulsott.Gulfargen i øynene og i urinen er knapt synbar lenger, men jeg har vondt i brystet, som tidvis stråler bakover mot ryggen, samt plutselige skarpe smerter i siden/eggstokkområdet. Har også vært fryktelig slapp, dårlig matlyst og veldig sliten og tiltakløs. tester viste at det ikke er hepatitt smitte noe jeg først fryktet. Jeg fikk derfor rekvisisjon til ultralyd for å sjekke om det kan være gallesten, som også kan gi gulsott. Men legen fant ikke noe unormalt på ultralyden i dag. Kun at leveren hadde litt"ekko", hva nå det måtte bety... jeg har pararelt med dette ( de siste 4 uker) hatt blødninger fra skjeden. Har riktignok fått kontatert en polypp der som skal fjernes om 1 mnd. Disse sakene har vært behandlet "hver for seg", men jeg begynner jo å lure om det kan være en link mellom dem. Noen som vet hva annet enn hepatitt eller gallesten som kan gi gulsott? legen påsto utifra blodprøvene at jeg hadde vært i kontakt med kyssesykeviruset en eller annen gang. Så vidt jeg vet har jeg aldri hatt det, så jeg begynner nesten å lure på om det er det jeg kan ha nå. Noen som har hatt kyssesyken her uten å hatt kraftig feber?
*M* Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 Etter det jeg har forstått kan man gå gjennom livet å oppleve kyssesyken som en "vanlig" forkjølelse. En venninne va meg fikk påvist viruset ved en rutinesjekk og hadde ikke vært syk i det hele tatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå