Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har ikke vært pålogget noe sted på 3 uker og han er i et annet land for tiden. Er det noen klarsynte her som kan se om han tar kontakt snart?

Vil ikke ha tullesvar fra noen som ikke er klarsynte, da dette er en veldig sårbar situasjon for meg.

Anonymkode: 95606...c6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han tar kontakt, men ikke med det første. 

Anonymkode: 8cc5c...553

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som kan se hvorfor han ikke er online noe sted og ikke har vært det på snart 4 uker?

Ønsker kun seriøse svar.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg ser at det har til tider vært mye konflikt og familiære problemer. Hadde han problem med å tilpasse seg å være i et fast forhold? Han har nok hatt mye problemer i oppveksten som gjør det vanskelig for han å fungere i de normer vi forventer av et forhold eller ekteskap. Han er opptatt med å reorganisere livet, og ta tak i ting som burde vært gjort for lenge siden. 
Han tar snart kontakt med nyheter. Store nyheter, som kommer veldig overraskende på deg.

Anonymkode: 094ea...d97

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 22.16):

Jeg ser at det har til tider vært mye konflikt og familiære problemer. Hadde han problem med å tilpasse seg å være i et fast forhold? Han har nok hatt mye problemer i oppveksten som gjør det vanskelig for han å fungere i de normer vi forventer av et forhold eller ekteskap. Han er opptatt med å reorganisere livet, og ta tak i ting som burde vært gjort for lenge siden. 
Han tar snart kontakt med nyheter. Store nyheter, som kommer veldig overraskende på deg.

Anonymkode: 094ea...d97

Mye av det du sier her stemmer veldig bra. Men klarer du å se hvorfor han ikke er pålogget noe sted? Takk for svar!

Skrevet

Driver han med rus? Jeg fikk opp et bilde som kunne minne veldig om en ruset setting sammen med en mørk blond/lys brunette med markerte kjeveben og en liten føflekk under venstre øye. Så også en tatovering på håndleddet, men usikker på om det var på henne eller på han. Jeg ser altså disse to i en egen slags usunn boble av rusmidler 

Anonymkode: 0e866...178

• Liker 2
Skrevet

Nei, han kommer aldri til å ta kontakt, dessverre. 

Anonymkode: 314fb...4a2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Driver han med rus? Jeg fikk opp et bilde som kunne minne veldig om en ruset setting sammen med en mørk blond/lys brunette med markerte kjeveben og en liten føflekk under venstre øye. Så også en tatovering på håndleddet, men usikker på om det var på henne eller på han. Jeg ser altså disse to i en egen slags usunn boble av rusmidler 

Bare rus i form av alkohol i så fall som jeg vet om.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Bare rus i form av alkohol i så fall som jeg vet om.

Da er det nok overstadig drikking jeg ser. De ser rimelig henslengte og fjerne ut med smil, sittende sammen på gulvet. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Da er det nok overstadig drikking jeg ser. De ser rimelig henslengte og fjerne ut med smil, sittende sammen på gulvet. 

Ja det overrasker meg ikke om det stemmer. Får du noe opp om han tar kontakt?

Skrevet

Får inn noe her, han har på seg torshammer? Stærk som en mann. Rødt hår og ønsker å komme i kontakt. Han vil kontakte deg snart. Han synes godt om deg. Er du jomfru? 

Anonymkode: 85591...c24

Skrevet (endret)
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ja det overrasker meg ikke om det stemmer. Får du noe opp om han tar kontakt?

Jeg får ikke opp noe om det. Har det vært slutt med dere lenge? Kan det hende han er over deg?

Endret av utakulanini
Skrevet
utakulanini skrev (36 minutter siden):

Jeg får ikke opp noe om det. Har det vært slutt med dere lenge? Kan det hende han er over deg?

Vi møttes sist i slutten av juli før han skulle reise til hjemlandet en tur for å besøke familien sin. Sist vi møttes viste han seg å være veldig hard på flaska, og landet han er i fra har generelt mye alkoholproblemer. Derfor jeg ikke var overrasket over det du skrev.

Vet også at han har hatt en vanskelig oppvekst og har mye problemer med fortiden som han har tenkt mye over, som en annen bruker over her skrev.

Vet ikke om han er over meg, det må i så fall ha skjedd brått. Han har ikke vært pålogget noe sted siden dagen etter han kom til hjemlandet, og tlf er slått av. Må legge til at vi hadde en liten diskusjon sist pga hans alkoholforbruk. Er litt bekymret for det med at han ikke er pålogget noe sted.

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Er litt bekymret for det med at han ikke er pålogget noe sted.

For å være litt logiske, hvordan kan du være sikker på at han ikke har vært pålogget? Det er jo mulig å slå av funksjonen som viser om man er pålogget. Han kan også ha byttet nummer, eller blokkert nummeret ditt?

• Liker 1
Skrevet

For noe tull

Anonymkode: a94a5...436

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

For å være litt logiske, hvordan kan du være sikker på at han ikke har vært pålogget? Det er jo mulig å slå av funksjonen som viser om man er pålogget. Han kan også ha byttet nummer, eller blokkert nummeret ditt?

Det er jeg veldig sikker på siden ei venninne prøvde å ringe han fra sitt nr som han ikke har, ikke vet han hvem hun er heller. Har hatt blokkering i tankene og har derfor funnet ut av tegn på sosiale medier som viser at jeg ikke er blokkert.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er jeg veldig sikker på siden ei venninne prøvde å ringe han fra sitt nr som han ikke har, ikke vet han hvem hun er heller. Har hatt blokkering i tankene og har derfor funnet ut av tegn på sosiale medier som viser at jeg ikke er blokkert.

Det handler heller ikke om at han bare har skrudd av funksjonen som viser at han er online. Har virkelig gått inn for å finne ut av alt som er logisk. Derfor jeg spør etter klarsynte her da jeg klarer å tenke ut det logiske selv først og fremst.

Skrevet

Jeg prøver å få kontakt, men opplever en slags sperre. Kan det tenkes at han har evner selv, og har lært seg å blokkere andre klarsynte?

Anonymkode: 2be7b...eca

• Liker 1
Skrevet

Beklager, men han ser ut til å være på den andre siden. Mulig jeg misforstår hvis det er slik at han har et høyt ruskonsum, men jeg ser han på et annet plan. 

Anonymkode: 798a8...af6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...