Gå til innhold

Noen som har erfaring med Mandyskin eller Alvaskin?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med Mandyskin og Alvaskin? Disse laser apparatene til å fjerne hår med hjemme? Ser mange reklamerer for disse. Er så lei hårveksten på bikinilinja at jeg har ikke ord. Er det verdt pengene å gå til innkjøp av en sånn? 

Anonymkode: 89d7f...922

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt braun silk expert pro 5, men har kun prøvd den en gang, dvs i dag, så kan ikke si så mye om resultatet enda. Kjøpte denne da den analyserer hudfargen min og bruker lysstyrke deretter. Den koster litt mer men når jeg først skulle kjøpe meg en IPL maskin så vil jeg gjerne ha noe ordentlig. Mandy maskinen har jo fått litt dårlig presse nå siste tiden pga hun damen som fikk sår av den. Om det kun er tilfeldig eller ikke er jo ikke godt å si. Håper du får flere svar, jeg er selv spent på om hårveksten min vil reduseres! Håper jeg neste sommer kan gå ut døra uten å shave legger, eller dra på badetur uten å shave bikini linja. 

Anonymkode: c3a0b...34d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men følger noen på YouTube som holder på å teste Alvaskin nå. Hvis det viser seg at det funker så er det mulig jeg koster på meg en sånn maskin jeg også. 

Anonymkode: cc8a4...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Philips Lumea i mange år, men har ikke brukt den de siste årene pga graviditeter. Men den funket skikkelig! Jeg prøvde den bare på legger...kuttet helt ut barbering, nå etter mange år (5) uten å bruke den, så merker jeg at det kommer litt mer tilbake, men ikke sånn det var uten Lumea.

Anonymkode: 72452...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Jeg har brukt den 1 gang i uka siden jul. Merker stor endruing på leggene, men ikke bikinilinja, bart og under armene.

Anonymkode: 620e7...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

• 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Jeg bruker en fra Silkemyk, har en kode på den. Bruk Maja10 for 10% av. 

Jeg er veldig fornøyd, skal begynne å bruke den igjen nå etter sommeren, leggene trenger kanskje barberes en gang i uken, og før måtte jeg barbere hver dag. Og selv om jeg gjorde det ble det stikkete på kvelden. Jeg har medium hudtone og brunt hår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Jeg har Alvaskin sin maskin, endte opp med å være innmari fornøyd med den! Skal helt ærlig innrømme jeg var skeptisk når jeg kjøpte den. Jeg sliter ekstremt med kraftig hårvekst med kløe og inngrodde hår. Jeg har prøvd mange metoder for å fjerne hår uten hell, og var lei barbering. Min venninne vet godt hva jeg sliter med, og tipset meg om Alvaskin. Jeg gjorde litt research og så det var et norsk selskap med god kundeservice (og gode omtaler), så valget falt på det. Til slutt ga jeg etter og kjøpte maskinen. De har en lang garanti så her var det ikke mye å tape.

Jeg er 9 uker inn i behandling, og er nå (mirakuløst nok) helt hårfri! Ingen kløe, irritasjon, hårstubber, inngrodde hår. Til og med yngstemann kommenterte at "mamma har myke ben"! Anbefaler å prøve om du sliter med hårvekst, og er lei alt som følger med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
ElisabethS65 skrev (På 14.11.2022 den 13.14):

Jeg har Alvaskin sin maskin, endte opp med å være innmari fornøyd med den! Skal helt ærlig innrømme jeg var skeptisk når jeg kjøpte den. Jeg sliter ekstremt med kraftig hårvekst med kløe og inngrodde hår. Jeg har prøvd mange metoder for å fjerne hår uten hell, og var lei barbering. Min venninne vet godt hva jeg sliter med, og tipset meg om Alvaskin. Jeg gjorde litt research og så det var et norsk selskap med god kundeservice (og gode omtaler), så valget falt på det. Til slutt ga jeg etter og kjøpte maskinen. De har en lang garanti så her var det ikke mye å tape.

Jeg er 9 uker inn i behandling, og er nå (mirakuløst nok) helt hårfri! Ingen kløe, irritasjon, hårstubber, inngrodde hår. Til og med yngstemann kommenterte at "mamma har myke ben"! Anbefaler å prøve om du sliter med hårvekst, og er lei alt som følger med det.

Jeg bruker også Alvaskin sin maskin, og er utrolig imponert over den. Jeg og min søster bruker begge denne, og er kan begge sammenlignes med nakenkatter. Helt kvitt håret under armene, på beina og der nede 🤪 Brukte forøvrig koden til en jeg følger ASTRID10. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Tusen takk for koden, SiljeKP68. 

Jeg brukte den og den fungerte ❤️ Sparte 250 kr på det

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Må barbere godt hver gang før bruk ifølge bruksanvisningen, så for meg var dette et skikkelig bomkjøp.

I reklamen brukte de den på lange hår på bena... 

Så først etterpå kjøpet at det ikke var samme maskin... 

I tillegg må det være helt fritt for hår (og vann så du ikke får støt) for ellers vil hårstrå smelte foran på Alvaskin og ødelegge den. Den kan ikke benyttes mer om det skjer. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Panthera1980 skrev (På 10.7.2023 den 22.28):

Må barbere godt hver gang før bruk ifølge bruksanvisningen, så for meg var dette et skikkelig bomkjøp.

I reklamen brukte de den på lange hår på bena... 

Så først etterpå kjøpet at det ikke var samme maskin... 

I tillegg må det være helt fritt for hår (og vann så du ikke får støt) for ellers vil hårstrå smelte foran på Alvaskin og ødelegge den. Den kan ikke benyttes mer om det skjer. 

Det var synd 😌 Men de sier jo overalt at man må barbere seg før hver behandling, i begynnelsen i hvert fall. det har fungert helt fantastisk for meg ☺

Anonymkode: eb8f0...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i den reklamen jeg fikk på snapchat, nei, som gjorde at jeg bestilte... :( Hadde kun sett den reklamen. Der brukte de en slik maskin rett på hårene på bl.a leggene. Tenkte det så veldig lettvint og greit ut. 

Reklamen rapporterte jeg forøvrig inn som feilinformasjon, og skrev hvorfor. Håper den er fjernet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 24.8.2021 den 18.33):

Jeg har kjøpt braun silk expert pro 5, men har kun prøvd den en gang, dvs i dag, så kan ikke si så mye om resultatet enda. Kjøpte denne da den analyserer hudfargen min og bruker lysstyrke deretter. Den koster litt mer men når jeg først skulle kjøpe meg en IPL maskin så vil jeg gjerne ha noe ordentlig. Mandy maskinen har jo fått litt dårlig presse nå siste tiden pga hun damen som fikk sår av den. Om det kun er tilfeldig eller ikke er jo ikke godt å si. Håper du får flere svar, jeg er selv spent på om hårveksten min vil reduseres! Håper jeg neste sommer kan gå ut døra uten å shave legger, eller dra på badetur uten å shave bikini linja. 

Anonymkode: c3a0b...34d

Siterer denne. Har nesten ikke hår igjen på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panthera1980 skrev (På 22.7.2023 den 1.59):

Ikke i den reklamen jeg fikk på snapchat, nei, som gjorde at jeg bestilte... :( Hadde kun sett den reklamen. Der brukte de en slik maskin rett på hårene på bl.a leggene. Tenkte det så veldig lettvint og greit ut. 

Reklamen rapporterte jeg forøvrig inn som feilinformasjon, og skrev hvorfor. Håper den er fjernet :)

Vel jeg pleier alltid å lese litt på forhånd før jeg bruker en del penger på noe som dette, reklamene de lager er korte for å fange oppmerksomhet. Om man skal inkludere alle slags info i slike TikTok-lengde reklamer ville de vært 10 minutter hver, og det er ikke meningen med det tror jeg 😀  That's just my two cents

Anonymkode: 3dcba...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Mandyskin i ca 4 uker nå. Hittil syns jeg hårene er noe mykere, tynnere og vokser litt saktere ut. Skal forsøke å oppdatere om noen uker hvordan det går.

Man må barbere og vaske huden først, noe som er helt greit da jeg bare gjør behandlingen rett etter en dusj. Tar meg 10-15 min å ta alle områdene med hår på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvor god kan et produkt være når de skriver falske anmeldelser på kvinneguiden. 

Bruk kode #lettlurtjævel for 7%!

Anonymkode: eece2...626

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...