Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere når kjæresten kjefter på dere? Når dere fortjener det, og når dere ikke fortjener det? 

Anonymkode: 94ea7...82b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva gjør dere når kjæresten kjefter på dere? Når dere fortjener det, og når dere ikke fortjener det? 

Det er ingenting som heter at man «fortjener» kjeft.. Ingen får lov til å kjefte på meg - dette er ikke 1950. Snakk til meg på en skikkelig måte - det synes jeg du skal kreve også

Anonymkode: 1c709...770

• Liker 17
Skrevet

Kjefter tilbake, ingen unntak. Skal han være umoden og jævlig vil jeg også være med på leken. 

Skrevet

Har vært sammen i ni år. Har aldri kjeftet på hverandre. Det er ikke en grei omgangsform. Du får be kjæresten si ifra til deg på en ordentlig måte.

Anonymkode: 527f2...03a

• Liker 3
Skrevet

Har vært sammen i 20 år.

Har virkelig aldri fått kjeft? Han kan være oppgitt, det merker jeg på han, men da snakker vi sammen.

Om han hadde holdt på å kjeftet... Det hadde jeg faktisk ikke orket, så da hadde vi nok ikke vært gift i utgangspunktet. 

Anonymkode: 95db6...f10

• Liker 3
Skrevet

Vi har vært sammen i 17 år, vi kjefter ikke på hverandre. 

Anonymkode: c3eb9...df8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har vært sammen i 17 år, vi kjefter ikke på hverandre. 

Slutt med det pisset. 

Anonymkode: 6074a...153

• Liker 3
Skrevet

Kjefter tilbake. Jeg tolererer ikke brøleaper.

Anonymkode: 87418...0bc

Skrevet

Selvsagt har jeg ikke en kjæreste som kjefter.

Anonymkode: e32f2...333

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Slutt med det pisset. 

Tåler du ikke å høre om folk som løser konflikter på en mer konstruktiv måte enn kjefting?

• Liker 9
Skrevet

Da svarer jeg så det holder! Min mor var underkuet av kjeft hele livet sitt, sånt finner ikke jeg meg i. Har han noe å si, så får det være saklig.

Anonymkode: 46288...d4a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tåler du ikke å høre om folk som løser konflikter på en mer konstruktiv måte enn kjefting?

At dere ila 17 år ikke har kjeftet en eneste gang på hverandre tror jeg er pure bullshit for å si det rett ut. Det er bare noen som må fremstille forholdet sitt rosenrødt, helt problemfritt og vi lever på en rosa sky kyss meg bak greie hele tiden bare for å løfte seg selv og forholdet sitt opp og virke så mye bedre enn alle andre. Stress ned, det er helt noooormalt og kjefte, du blir ikke arrestert.

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Driver virkelig voksne folk å kjefter på hverandre !? :sjokkbla:

Skrevet

Kjæresten kjeftet på meg isted, for noe som virkelig ikke var fortjent. (men jeg så han allerde var sint og i elendig humør, og jeg pushet han litt noe som jeg ikke burde ha gjort.) så med engang han begynt å kjefte sa jeg stopp, og sa jeg skulle ta en lang dusj og vi kunne snakke etterpå. Han kom nettopp inn på badet med drikke til meg som han hadde lagd, ga meg et kyss og gikk ut igjen 😂jeg  tar det som en unnskyldning og 😅

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

At dere ila 17 år ikke har kjeftet en eneste gang på hverandre tror jeg er pure bullshit for å si det rett ut. Det er bare noen som må fremstille forholdet sitt rosenrødt, helt problemfritt og vi lever på en rosa sky kyss meg bak greie hele tiden bare for å løfte seg selv og forholdet sitt opp og virke så mye bedre enn alle andre. Stress ned, det er helt noooormalt og kjefte, du blir ikke arrestert.

Det er du som tolker det til at forholdet er rosenrødt, helt problemfritt og at vi lever på en rosa sky. Du legger mye mer i det enn det jeg skrev også blir du aggressiv mot meg av den grunn.

Vi har problemer, vi lever ikke alltid på en rosa sky, vi er uenige, vi diskuterer, vi blir av og til sure på hverandre - men vi kjefter ikke.

• Liker 11
Skrevet

Holder meg rolig og ødelegger argumentene hans forfattet og grundig 🤣

Folk som kjefter høylytt er ofte overengasjert og tenker ikke over hva de sier, ofte kommer det dårlige argumenter i frustrasjon 

På måten jeg gjør det, kan gjøre de enda mer frustrert, men de skjønner også med tiden at de ikke kommer noe vei med det. Så da har de lært seg å heller kjefte eller konfrontere meg på en rolig måte, for å i det hele tatt få noe ut av det

Anonymkode: dbb80...22f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mennesker er forskjellige, og at en person ikke kjefter betyr absolutt ikke at man lever på en problemfri rosa sky. Jeg er kruttønna som kjefter på mannen en sjelden gang, han har aldri kjeftet på meg. Han kan si fra hvis det er noe han er misfornøyd med, men mer som en grinete kommentar enn som kjefting. Problemer i forholdet har vi mer enn nok av, men altså minimalt med kjefting.

Jeg hadde nok kjefta mer hvis det hadde virka, men det biter altså ikke på så da er det bortkasta bruk av energi 😉

Anonymkode: 55247...ce7

• Liker 5
Skrevet
Athena79 skrev (2 minutter siden):

Driver virkelig voksne folk å kjefter på hverandre !? :sjokkbla:

Jasså, så det overrasker deg.. Ikke overraskende at du ikke har fått det med deg. 

Anonymkode: a8407...ae0

• Liker 1
Skrevet

Mannen min kjefter ikke på meg. Jeg kjefter ikke på han. 

Det er noe man slutter med som barn tenker jeg. Voksne folk kan ordne ting på en rolig måte, uten så si stygge ting eller heve stemmen til hverandre. Noe annet finner jeg meg ikke i, og om noen hadde kjeftet hadde jeg sagt nettopp det, og gjerne fjernet meg fra situasjonen til personen har roet seg ned. 

Ingen mennesker fortjener kjeft, men har man gjort noe den andre misliker så skal man si ifra. Men ikke med kjeft, roping, skjellsord etc.

• Liker 6
Skrevet

1. Usikker

2. Slår opp med han 

Anonymkode: 2dbf9...072

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...