Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fullstendig ødelagt her og trenger litt støtte.

Det ser ut til at det blir slutt med samboeren min gjennom fem år. Vi har nettopp kjøpt hus og hund. Alt var fint, men jeg fant ut at han (igjen) har løyet om narkotika bak ryggen på meg. Han blir sint når jeg kaller det "narkotika", for det er "bare" hasj denne gangen, men han har tidligere løyet om kokain. Det tok LANG tid å komme oss gjennom det og alt var fint i et par år, men nå fant jeg nylig ut at han har hatt hasj i garasjen og røyket lenge bak ryggen min og løyet om det.

Vi har kranglet om det. Han beklager at han løy. Noen ganger lover han å ikke røyke igjen, andre ganger sier han at "han liker å gjøre det for seg selv". Jeg føler meg som en idiot som valgte å fortsette forholdet etter kokainproblemet, men alt var virkelig helt fantastisk så lenge.

Jeg er ikke lykkelig i forholdet. Til og med når ting er greit og vi ikke krangler, tenker jeg noen ganger: "Er det dette jeg vil?" Samtidig bor vi langt unna familie, vi har et utrolig sterkt bånd. Ja, det var løgner, men vi snakker om alt hele tiden, vi gjør alt sammen. Han er bestevennen min. Jeg føler meg så utrolig sveket.

Jeg prøvde faktisk å møtes et sted på midten. En liten stund sa jeg at jeg kunne tåle at han røyker om han ikke gjorde det når vi var sammen og ikke så ofte. Da endte han opp med å røyke nesten hver kveld, ofte mens vi satt og så film sammen, fordi "ingen får bestemme når jeg får røyke". Da sa jeg at jeg ikke ville ha det i huset lenger. Men så har han altså gjort det i skjul.

Ja, jeg merket at det luktet i garasjen innimellom. Jeg merket at det luktet litt i bilen. Jeg spurte, men han hadde alt mulig rart av unnskyldninger, skyldte på venner, naboer, sa noe kanskje hadde havnet under et sete og at han skulle vaske bilen. Jeg visste jo at det hørtes rart ut, men hva gjør man? Jeg ville tro på ham. Jeg orket ikke å gå gjennom et brudd.

Jeg vet at denne posten bare er rot. Jeg er fullstendig ødelagt. Jeg har ingen å snakke med.

Kan jeg få litt støtte? Jeg trenger bare en klem. Jeg trenger å høre at folk har gått gjennom jævlige brudd før og at det har gått bra.

Anonymkode: fa712...c48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går bra, det er drit en stund mens alt praktisk løses men det går bra og du blir lykkelig igjen

Anonymkode: c1f55...ed7

• Liker 3
Skrevet

Du kommer med tomme trusler, han fortsetter, og du blir skuffet. Nå må du vise han at du faktisk mener det du sier, så får han velge mellom deg og hasj. Så lenge du har nulltoleranse, bør han ikke bli overrasket, men du må jo gjennomføre et brudd når du har sagt at du ikke tolererer dette.

Anonymkode: a4b1c...c77

• Liker 2
Skrevet

Røm før dere får barn! Jeg har gått den samme veien før, godtok og godtok. Angrer på at jeg ikke gikk før👍

Anonymkode: 11cf4...b95

• Liker 1
Skrevet

En stor klem til deg ❤️❤️❤️❤️

Jeg har gått igjennom et brudd med en jeg hadde vært med i 17 år. Jeg elsket han, men han var ikke bra for meg. Det var han som forlot meg. Det kjentes ut som noen bare slo vekk beina under meg. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle komme videre. Men jeg hadde heldigvis ikke noe valg. Han ville jo ikke ha meg. Og jeg kjente på helsa at det var bra for meg. Og det å være vekke fra han, gjorde også at følelsene gikk over! Etter 17 år!! Sterke følelser! Da er det håp for deg også! Hold ut! Du vet at det er best for deg å gå videre i livet uten han. Og jeg lover deg at følelsene går over hvis du bare er tålmodig og tar tiden til hjelp! Det kommer til å være vanskelig i begynnelsen, men jeg vet du er sterkere enn du tror, og jeg har troen på deg! Og her er masse styrkeklenmer!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Anonymkode: 7cdca...048

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...