Gå til innhold

Fryser på stranda i august

Fremhevede innlegg

Skrevet

På de dagene det har vært sol så har vi vært på stranda. Og vi har fryst hver eneste gang. Er det vanlig å fryse på stranda når det er sol i august?

Anonymkode: 93910...3c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lufta er kaldere i august enn juli.

Anonymkode: f82b2...c17

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Lufta er kaldere i august enn juli.

Anonymkode: f82b2...c17

Men den har vært sånn i HELE august.

Skrevet

Her hvor jeg bor har det vært «høstvær» i hele august. Det er ikke mange dagene det var vært sommer. Kunne aldri vært på stranda. 

Anonymkode: 12782...4c7

• Liker 5
Skrevet

Den varmeste måneden er AUGUST hvis dere googler den varmeste måneden i året. Fikk ikke til å legge det inn her.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den varmeste måneden er AUGUST hvis dere googler den varmeste måneden i året. Fikk ikke til å legge det inn her.

Ikke i år i hvert fall

• Liker 3
Skrevet

Jeg bor i Oslo og her har det vært kjølig hele augustmåned i år. Typ 8-9 grader om natten og tidlig morgen bare. Det er jo skikkelig høstvær! Akkurat nå, klokka 14:42 er tempen oppe i 20 grader står det på pc-en min, men jeg føler det er kaldere.

Det er ikke sommervarme, i alle fall. Det er huskaldt også, fordi borettslaget ikke har skrudd på sentralvarmen (radiatorer) ennå. Så når jeg står opp om morgenen er det temmelig kaldt inne, pga kalde netter.

Skjønner at du fryser på stranda da ja. Det er sikkert varierende temperaturer rundt om i landet, men det virker ikke som om noen har vært varmere enn dette.

Skrevet

Det står forskjellig. Noen steder står det august mens andre steder står det juli:

Skrevet

Jeg er enig i at august i år har vært kaldere enn normalt. Det snudde egentlig 1 aug og har vært høstluft siden det, men pleier jo ikke alltid være sånn! 

Anonymkode: 854c3...072

Skrevet

Men hva har temperaturen vært hos deg da ts? 

Det er sol her i dag, men det er 12 grader ute. Ville helt klart fryst på stranda i dag for å si det sånn. 

Anonymkode: 08840...9fa

Skrevet

Men når er det egentlig sommer i Norge? Er det kun i juni og juli? 

Mai er vår og kaldt og august er høst og kaldt

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da har august i år glemt det, for august i år er sjeldent så kald som den har vært hos oss nå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men når er det egentlig sommer i Norge? Er det kun i juni og juli? 

Mai er vår og kaldt og august er høst og kaldt

August er sommermnd 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det har jo ikke vært så veldig varmt, så forståelig at du fryser. Selv om det er sol er vinden kald. 

Skrevet

Global oppvarming? 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...