AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 Hei. En venninne er nylig operert, og vil ligge en stund på Rikshospitalet i Oslo. Jeg bor veeeldig langt unna, men ønsker å gi henne en oppmerksomhet. Kan morgenlevering være et alternativ? Eller finnes det noe annet lurt? Anonymkode: 81b10...c53
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #2 Skrevet 22. august 2021 Spørs om de slipper inn på sykehuset. Jeg tilhører et annet Oslo-sykehus og der står der vakter ved dørene og slipper kun inn de som har gyldig grunn. Og man får jo uansett mat på sykehuset. Tror kanskje jeg heller ville spart en sånn gave til hun kommer hjem, da har hun kanskje mer nytte og glede av det mtp. at hun slipper å måtte lage ma selv. Men veldig fin idé.🙂 Anonymkode: 52a35...259 5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 Hva med et gavekort på Spotify, e-bok eller en strømmetjeneste? Regner med at hun har mobil eller nettbrett så hun kan ha glede av det? Ellers enig med forrige kommentar, det er minst like hyggelig og oppmuntrende med blomster og/eller annen oppmerksomhet når man har kommet hjem. Det blir fort lange dager og uker også etter hjemkomst. Anonymkode: ef4df...d8d 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 Jeg jobbet for Foodora, og leverte flere ganger til sykehuset her i byen. Merk at dette var før Corona. Ofte var det gjort en avtale med en sykepleier som gikk og hentet/møtte meg utenfor sykehuset Anonymkode: b96dc...175
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #5 Skrevet 22. august 2021 Vent med det til hun kommer hjem. Avhengig av operasjonstype kan det være restriksjoner på kosthold, hun kan være kvalm av smertestillende og ikke orke mat, og det er ingen steder å oppbevare evt mat som er til overs. Dessuten får hun mat på sykehuset. Anonymkode: 0d0b4...3c6 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #6 Skrevet 22. august 2021 Foodora eller Wolt leverer vel? Sykehusmaten smaker jo 🤢, så skjønner godt at folk benytter seg av det. Anonymkode: 11f16...ed2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå