Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 Jeg og min kjære har prøvd i et halvt år nå, men uten hell. Jeg har lest noen av innleggene, særlig de om EL test, og lurer på om det er noen som har brukt de du får kjøpt på apoteket. Jeg får inntrykk av at dere heller går for de som må bestilles on-line, stemmer det? Jeg bruker nemlig ClearBlue og en til (husker ikke navn), men de viser aldri noen EL...... sukk! Er det forresten noen som er 32 eller eldre der ute? Jeg føler meg litt 'ensom' da 'alle andre' får barn mye tidligere enn meg, og jeg trodde så klart jeg skulle bli gravid med en gang :-) Blir så redd for at jeg er i ferd med å bli gammel..... Og jeg håper vi ikke blir det paret som prøver i flere år! Gisp!
Liljeline Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 Jeg er 31! Du er ikke alene! Vi har prøvd i to mnd uten hell.Kroppen er vel ikke helt tilbake i normal gjenge etter år med p-piller,tror jeg. Nå har vi kommet fram til at vi drøyer seriøs prøving fram til neste sommer pga jobb/skole situasjon. Da har jeg blitt 32 og føler ikke at jeg er "gammel". Mest sannsynlig er kroppen blitt normal også.Faktisk så har ingen av mine venninner på samme alder fått barn enda. Vi har (ganske) god tid! Ang EL-tester så bruker jeg de fra billige-teste.dk. Billig og veldig kjapp levering!
Gjest MrsL Skrevet 22. september 2005 #3 Skrevet 22. september 2005 Jeg var 31 åe da vi begynte å prøve. Vi fikk heller aldri noe positivt resultat. Men EL fikk jeg utslag på da, og det gjør jeg jo fremdeles. Vi ville gjerne bli utredet for prøverør og det ble ikke funnet noe "feil" på noen av oss. En lang historie kort så har vi vært gjennom 3 prøverørsforsøk og alle med negativt resultat. Nå er vi i gang med adopsjonsprosessen Vil bare si at det kan være greit å gå til lege og få undersøkt om alt er som det skal hos dere begge. Tiden går jo som alle vet og det er jo greit å vite at man KAN få det til.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #4 Skrevet 22. september 2005 Jeg er 33 og prøver- du er ikke alene.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #5 Skrevet 22. september 2005 Er 34 og prøver. Har prøvd i to mnd og er litt stresset for at et ikke har blitt noe, men det tar jo gjerne litt tid. Trøster meg med at to av mine venninner nettopp er blitt mødre for første gang, den ene er 35 og den andre 36 (sistnevnte er på vei med nummer to Og kroppen trenger tid til å komme i rytme igjen etter å ha blitt "lurt" av p-piller i mange år, så jeg skal prøve å la være å bli stresset enda (men det er litt vanskelig å legge det fra seg)
Snuppelure Skrevet 22. september 2005 #6 Skrevet 22. september 2005 Jeg er 32 og prøver :-) med lang erfaring :-( Du er ikke alene, men å føle seg ensom i situasjonen kan vi gjøre mange av oss. Grunnen til at flere her kjøper EL tester online har nok noe med prisen å gjøre. CB og QR som du får på apoteket er noe dyrere. Jeg brukte et par pakker til jeg fant ut at testene var like de tegnene jeg kjente på kroppen min. Så da droppet det. Lykke til med prøvingen!
Gjest gjest Skrevet 23. september 2005 #7 Skrevet 23. september 2005 Så deilig å høre at det er andre der ute på min alder!! 'Alle' mine venninner, samt kollegaer og deres venninner, er gravide eller allerede ferdige, og jeg er så lei av å høre at 'dere må jo begynne snart da!' Du blir ikke noe yngre.....bla...bla.... men det er frustrerendes å ikke bli gravid med en gang :-( En har liksom alltid trodd at det skjer over natten! Og jeg orker ikke å ha sex hver annen dag, og vil helller ikke at dette skal bli et prosjekt. Nå føler jeg også at jeg har blitt litt stresset, og det kan jo bare ødelegge. Jeg vet jeg er negativ nå, men jeg måtte bare ventilere litt :-) Ønsker dere alle lykke til, og si ifra når dere blir gravide da vel. Jeg sier også ifra, kryss fingrene, når/hvis det skjer. Klem
Tusenfryd Skrevet 23. september 2005 #8 Skrevet 23. september 2005 'dere må jo begynne snart da!' Du blir ikke noe yngre.....bla...bla.... Noen mennesker er fabelaktig uhøflige og utidige. Du må nok dessverre venne deg til å høre dette. Men lag deg et svar som du smeller tilbake og serverer med oppdragende effekt med hodet hevet.
Gjest Xavia Skrevet 23. september 2005 #9 Skrevet 23. september 2005 Så deilig å høre at det er andre der ute på min alder!! ← Jeg er 30, det er jo ikke så mye yngre enn deg, og jeg er prøver.
Kalas Skrevet 23. september 2005 #10 Skrevet 23. september 2005 Jeg er 33 år og har prøvd i tre år. Nå må vi da lykkes snart!
Imax Skrevet 25. september 2005 #11 Skrevet 25. september 2005 Jeg er også 32, blir 33 i april. Har prøvd siden jul. Så du er absolutt ikke alene!
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #12 Skrevet 25. september 2005 Jeg er 33 aar, har vaert prover i over 1,5 aar. Godt aa se at det er flere av oss, man foler seg litt alene om det naar man kommer litt opp i aarene. Kanskje vi kunne startet en prove-klubb for de over 30?
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #13 Skrevet 30. september 2005 Det hadde vært fint å starte en prøveklubb for de over 30 :-) Hvordan gjør vi det? Noen andre som er interessert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå