Gå til innhold

Storbrann i Oslo inatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter storbrannen i Oslo inatt så står beboere igjen med ingenting. Leser et intervju på dagblad. Må være en helt forferdelig opplevelse. Folk har mistet alt de eier, vet ikke hva de skal gjøre eller hvor de skal sove inatt. Spør fordi jeg ikke vet... Er ikke forsikringsselskapet til for å hjelpe i slike situasjoner? Innbo eller husforsikring. 

Skrevet (endret)

Seriøst du kan ikke bare skrive dette uten link og heller ikke hvor det er!

Søkte nå på nyheter uten å finne dette, skjønner du virkelig ikke at du skremmer folk som har venner og familie her i Oslo?

Endret av ostekaker
Skrevet
ostekaker skrev (Akkurat nå):

Seriøst du kan ikke bare skrive dette uten link og heller ikke hvor det er!

Seriøst, jeg skrev Oslo, seriøst, står på forsiden av Dagbladet.no. Har uansett ingen betydning for spørsmålet. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
engelvinge skrev (3 minutter siden):

Seriøst, jeg skrev Oslo, seriøst, står på forsiden av Dagbladet.no. Har uansett ingen betydning for spørsmålet. 

Det var langt nede på forsiden, jeg måtte lette.

Jeg tenker det kan være greit å legge til en link for unngå skremme folk.

Siden du ikke gidder så gjør jeg det etter flere min letting.

https://www.dagbladet.no/nyheter/kraftig-brann-i-husrekke---brennes-ned/74136622

Det står IKKE i denne artikkelen hvor på Stovner, men det er  i Smiuvegen. Fant det når jeg googlet stovner storbrann.

Endret av ostekaker
  • Liker 1
Skrevet

Jo det er bare å ringe forsikringsselskapet og legge seg inn på et hotell. Det er dekning for sted å bo via innboforsikringen.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, engelvinge said:

Etter storbrannen i Oslo inatt så står beboere igjen med ingenting. Leser et intervju på dagblad. Må være en helt forferdelig opplevelse. Folk har mistet alt de eier, vet ikke hva de skal gjøre eller hvor de skal sove inatt. Spør fordi jeg ikke vet... Er ikke forsikringsselskapet til for å hjelpe i slike situasjoner? Innbo eller husforsikring. 

Jeg tror man får dekket en natt eller tre på hotell gjennom innboforsikring? Les vilkårene. Men det er vel meningen man skal be familie og kjente først? I ytterste fall bør NAV hjelpe.

Ellers bør vel alle med ansvar for barn være ansvarlige nok til å ha en bufferkonto for uforutsette hendelser. Feks til hotell/campinghytte noen dager til man kan leie et sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...