Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk 200 kroner i vervebonus fra kron. Hva burde jeg gjøre? Til opplysning er jeg 19 år, skal studere til neste år og har allerede en grei bufferkonto.

Sette de i fond på pensjonskonto?

Øke bufferkontoen (rentefond)?

Aksjefond?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hadde jeg bare latt stå på bufferkonto evt. bare brukskontoen.

Anonymkode: dc2cd...873

Skrevet

Hadde kjøpt en pizza på peppes eller noe 

Anonymkode: da010...85f

• Liker 4
Skrevet

200 kroner plasseres gebyrfritt i lommeboka.

• Liker 4
Skrevet

Om du er interessert i å begynne å se på fond så ville jeg satt det i det. Ja, 200 kroner er veldig lite, men var noen hundre jeg begynte med når jeg startet å investere. Det gjorde meg trygg på hvordan systemet fungerte. Jeg investerte i fond som spesialiserte seg i teknologi som hadde fått gode kritikker og i globalt indeksfond.

En av de viktigste tingene er faktisk å starte å investere. De aller fleste kommer ikke en gang så langt. Det gjør ingenting at det begynner med 200 kroner. 

• Liker 2
Skrevet

Åpne en ny konto hos Kron med spareprofil «krons utvalgte» og sett de der

Anonymkode: a2e50...9bd

Skrevet
Krypto skrev (På 22.8.2021 den 12.50):

Fikk 200 kroner i vervebonus fra kron. Hva burde jeg gjøre? Til opplysning er jeg 19 år, skal studere til neste år og har allerede en grei bufferkonto.

Sette de i fond på pensjonskonto?

Øke bufferkontoen (rentefond)?

Aksjefond?

Hvis du har vervet noen har du vel allerede konto hos Krohn? Bare å sette pengene dit da..? 

Anonymkode: 10578...dc5

Skrevet
On 8/22/2021 at 12:50 PM, Krypto said:

Jeg hadde kjøpt en ok flaske vin, pengene til overs hadde jeg sløst bort. Storkar for en dag 😎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...