AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 Hadde et ons for tre helger siden. Opplevdes som veldig hyggelig, med mye nærhet og fine/dype samtaler. Følte det var litt spesielt rett og slett (minst av alt sexen). Ble ikke utvekslet nummer eller snakk om å møtes mer da vi forlot hverandre. Tenker utifra det at han ikke er interessert, jeg er uansett for redd avvisning til å ta kontakt. Men uansett, poenget er at tilknytningssystemet mitt har gått helt bananas, føler på en skikkelig vond kjærlighetssorg-følelse, og litt opphengt i ham. Og skjønner jo nå hvorfor jeg holder meg unna dating - det er jo helt sykt å bli så følelsesmessig ødelagt av noe sånt. Noe som kjenner seg igjen? Er dette noe kvinner først og fremst kjenner på? Føles litt rart at han og jeg sitter igjen med så ulike følelser (selv om jeg vet at jeg er den unormale her). Anonymkode: 3adee...5f3 4
Silva Pluvialis Skrevet 22. august 2021 #2 Skrevet 22. august 2021 Jeg sier som så, jeg tror ingenting på at man kan ha sex uten følelser. Du har delt det mest intime og private du har med et annet menneske. Det er klart det kan oppstå et emosjonelt bånd og tilknytning mellom dere da. Det er ikke unormalt. Ikke alle klarer å skru av følelsene. 13
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 Jeg har kjent på det et par ganger selv. Det har skjedd når jeg har lagt ned garden eller det har vært lenge siden jeg har hatt følelser for noen eller hatt sex. Den siste var riktignok en jeg hadde møtt to ganger, men hadde ikke sex første gang så det ble et ons. Der gikk følelsene helt bananas etterpå. Mye fordi vi hadde en utrolig god samtale og var helt oppslukt i hverandre først. Anonymkode: 5ed5a...0c6 5
herzeleid Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 Det er nok ganske vanlig, særlig for kvinner, både fordi sex og andre følelser ofte er veldig nært knyttet og fordi de fleste kvinner trenger at han "sjarmerer" henne og av å på noen måter lure seg selv til å tro at det er noe mer enn kun noe lettvint. I slike tilfeller tenker jeg det er kroppen som sier fra at en i slike relasjoner går på akkord med seg selv, og at det egentlig ikke ligger for en å fortsette slik. 7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #5 Skrevet 22. august 2021 Ja, har kjent på dette når jeg har vært interessert og likt personen. En gang ble jeg forelsket etter bare ett møte, den forelskelsen varte i 2 år og var slått ut av kjærlighetssorg. Møtte han da et par ganger til og han sender melding ca hver tredje måned at han savner meg men ingenting om å møtes igjen. Jeg kan fint ha sex uten følelser og glemmer bokstavelig talt navn og ansikt på vedkommende i ettertid. Men så hender det at jeg blir veldig betatt og tilknyttet etter sex, og det er sårbart og vondt. Skjønner du ikke vil sende melding, men kan jo faktisk hende han ville blitt glad for det. Rart han ikke spurte om nummeret ditt. Anonymkode: f54bb...c61 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #6 Skrevet 22. august 2021 Opplevde dette en gang. Møtte han ute på byn, og det var en intens tiltrekning. Tilbragte natten hos han, og han kjørte meg hjem dagen etter. Vi utvekslet ikke kontaktinfo. To uker seinere lekte jeg detektiv på internett og fant telefonnummeret hans. Sendte han en melding, og han syns det var hyggelig at jeg tok kontakt. Vi møttes kun én gang til, så skled kontakten ut. Men uansett, du kan jo prøve det om du tar sjansen😊 Anonymkode: 6aa24...511 5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #7 Skrevet 22. august 2021 Dette er problemet med seksuell frigjørelse for den moderne kvinnen. Mange kvinner vil være menn og ligge rundt. Problemet her er at kvinner sjelden kan ha sex uten å knytte seg til denne personen. Det vil som regel være følelser involvert. Menn kan fint ha sex med en haug kvinner uten at de nødvendigvis er emosjonelt tiltrukket til personen. Mannen trenger ikke å like deg heller. Det kan være en ren fysisk greie. Det er også grunnen til at mange menn kan være litt reserverte med kvinner som har en litt promiskuøs fortid. Alle mennene de har ligget med har tatt noe fra de, og det blir mer krevende for disse å etablere et langsiktig forhold grunnet emosjonelle traumer. Uansett, jeg føler med deg TS. Send en melding dersom du ha Anonymkode: 7b4ef...8b0 6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #8 Skrevet 22. august 2021 *dersom du har oppheng. Da får du iallefall et svar og slipper å gå rundt og lure på om han også er interessert. Anonymkode: 7b4ef...8b0 1
Jr.Garcon Skrevet 22. august 2021 #9 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hadde et ons for tre helger siden. Opplevdes som veldig hyggelig, med mye nærhet og fine/dype samtaler. Følte det var litt spesielt rett og slett (minst av alt sexen). Ble ikke utvekslet nummer eller snakk om å møtes mer da vi forlot hverandre. Tenker utifra det at han ikke er interessert, jeg er uansett for redd avvisning til å ta kontakt. Men uansett, poenget er at tilknytningssystemet mitt har gått helt bananas, føler på en skikkelig vond kjærlighetssorg-følelse, og litt opphengt i ham. Og skjønner jo nå hvorfor jeg holder meg unna dating - det er jo helt sykt å bli så følelsesmessig ødelagt av noe sånt. Noe som kjenner seg igjen? Er dette noe kvinner først og fremst kjenner på? Føles litt rart at han og jeg sitter igjen med så ulike følelser (selv om jeg vet at jeg er den unormale her). Anonymkode: 3adee...5f3 Det er jo ikke sykt å bli følelsesmessig påvirket av å dele noe så intimt som sex - med en fremmed -, for så å aldri ha noe mer kontakt. At du reagerer på det er snarere et tegn på at du er sunt skrudd sammen - ikke ødelagt. 8
herzeleid Skrevet 22. august 2021 #10 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og skjønner jo nå hvorfor jeg holder meg unna dating - det er jo helt sykt å bli så følelsesmessig ødelagt av noe sånt. Anonymkode: 3adee...5f3 Det er overhodet ikke sykt å få en sterk følelsesmessig reaksjon på å dele (noe av) det mest intime vi har med noen. Tvert imot er det på grensen til sykt å skulle forvente at alle skal kunne ta så lett på det, og som andre tenker jeg det er et sunnhetstegn at en faktisk legger litt i det. 7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #11 Skrevet 22. august 2021 Opplevde det samme i sommer etter en hjemmedate hos ham. Fantastisk kjemi hele kvelden, og deilig sex. Følelsene mine gikk helt bananas i ettertid. Har vært singel ganske lenge, og hadde ikke hatt sex med noen på lang tid. Men ja, gosj – kunne vel omtrent ha giftet meg med fyren der og da 😅. Kjærlighetssorg over å ikke kunne møtes igjen (lang avstand + ferie). Har møtt han en gang til etter det. Synes fortsatt han er flott, men ikke sååå altoppslukende som det var til å begynne med 😊. Anonymkode: 3f4a4...b9d 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #12 Skrevet 22. august 2021 Gjenferdet skrev (6 timer siden): Jeg sier som så, jeg tror ingenting på at man kan ha sex uten følelser. Du har delt det mest intime og private du har med et annet menneske. Det er klart det kan oppstå et emosjonelt bånd og tilknytning mellom dere da. Det er ikke unormalt. Ikke alle klarer å skru av følelsene. Men mange kan fint det. Ikke alle er skrudd sammen sånn at de synes at sex er så utrolig spesielt at de veldig emosjonelle av det Anonymkode: f70e8...fae 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #13 Skrevet 22. august 2021 Gjenferdet skrev (7 timer siden): Jeg sier som så, jeg tror ingenting på at man kan ha sex uten følelser. Du har delt det mest intime og private du har med et annet menneske. Det er klart det kan oppstå et emosjonelt bånd og tilknytning mellom dere da. Det er ikke unormalt. Ikke alle klarer å skru av følelsene. Menn kan fint ha sex uten følelser. Vi trenger ikke like deg engang . For mange menn er sex kun fysisk. For kvinner er det mer sammensatt da de gjerne må kjenne en emosjonell tiltrekning først. Det finnes kvinner som kan ha sex uten følelser, men dette er et mindretall. Anonymkode: 7b4ef...8b0
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #14 Skrevet 22. august 2021 Er nok lurt å ligge unna ons om man tror man legger følelser der. Som mange jo lett gjør. Anonymkode: 68ab4...d89 4
GrønnNellik68 Skrevet 23. august 2021 #15 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men mange kan fint det. Ikke alle er skrudd sammen sånn at de synes at sex er så utrolig spesielt at de veldig emosjonelle av det Anonymkode: f70e8...fae Jeg klarer ikke å ha sex uten følelser. Det har jeg ihvertfall lært. Så holder meg unna sånt
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #16 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har kjent på det et par ganger selv. Det har skjedd når jeg har lagt ned garden Anonymkode: 5ed5a...0c6 Har du lagt ned hele Garden? 😳 Anonymkode: 9089b...f40 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #17 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Menn kan fint ha sex uten følelser. Vi trenger ikke like deg engang . For mange menn er sex kun fysisk. For kvinner er det mer sammensatt da de gjerne må kjenne en emosjonell tiltrekning først. Det finnes kvinner som kan ha sex uten følelser, men dette er et mindretall. Anonymkode: 7b4ef...8b0 Gjelder dette med at menn har ingen følelser for en kvinner selv dersom en mann har regelmessig sex med en kvinne eller snakker vi ons? Anonymkode: 3b87b...fec 1
GrønnNellik68 Skrevet 23. august 2021 #18 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du lagt ned hele Garden? 😳 Anonymkode: 9089b...f40 ha ha ha ha...guarden skal det sikkert være... ha ha ha..
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #19 Skrevet 23. august 2021 Føler med deg, TS. Hadde fantastisk sex med en fyr for ca 1-2 mnd siden - tenker fortsatt på ham selv om vi ikke snakker. Altså, det går bra med meg, men for en eller annen grunn tar det litt tid før hjernen min klarer å gi helt slipp denne gangen. Går nok over snart da Anonymkode: 98192...74a 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #20 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (På 23.8.2021 den 10.14): Gjelder dette med at menn har ingen følelser for en kvinner selv dersom en mann har regelmessig sex med en kvinne eller snakker vi ons? Anonymkode: 3b87b...fec Dette gjelder både ons og regelmessig sex dersom det er en typ fwb relasjon. Om en har hatt en genuin relasjon, opplevd ting sammen og vært investert en periode er det naturlig at følelser er involvert. Menn har selvfølgelig også følelser, men får det ikke av sex i seg selv. Anonymkode: 7b4ef...8b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå