Gå til innhold

Hva snakker du om når det gjelder mannlige kollegaer/kompiser om

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva snakker du om når det gjelder mannlige kollegaer/kompiser? 

Grunnen til at jeg spør er fordi at jeg har blitt misforstått av en mannlige kollegae av meg. Prøvde å vær vennskapelig av meg,men dette blei oppfattet som flørting. Føler meg som en oppegående person.

Anonymkode: b2bca...7bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du? Snakker om eller snakker med? 

Snakker jeg om dem så er det om artige ting som har skjedd i løpet av dagen. Snakker jeg med dem så er det gjerne lokale nyheter, biler, duppeditter eller jobb det går i.

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hva du mener.

Utrolig klønete formulering. 

Anonymkode: 453b5...8ab

• Liker 2
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Snakker med alle kollegene på samme måte, uavhengig av kjønn. 
snakker om dem? Bare om jeg har noe positivt å komme med. Viktig å kreditere rette vedkommende for noe vi har jobbet med.

De er kolleger, ikke personlige nære venner.

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet

Kan snakke om det meste egentlig, men det kommer an på personen. Min kollega som mest sannsynlig har autismespekterforstyrrelse (asperger) snakker jeg ikke om følelser med f.eks.

Det er sikkert noe i det at alle mannlige kompiser vil prøve seg på deg hvis de får sjansen. Jeg tror ikke det er slik, men det er ikke sikkert du har sagt noe feil til kollegaen, noen bare misforstår. Med mindre det var sexprat da. 

Anonymkode: 3ecee...ecb

Skrevet

Snakker med/om dem på samme måte som med/om mine kvinnelige kolleger.

(Og er forøvrig elendig til å flørte. Men jeg er like elendig til å forstå at noen flørter med meg, så det funker fint det🤣).

Skrevet

Jobb og politikk, stort sett.

Men TS - jeg tror jeg kjenner deg igjen. Er ikke du henne som har flørtet med en mannlig kollega og så ble han sur? Da ga ham en klem eller noe?

Anonymkode: 9be56...dfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...