AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Del Skrevet 22. august 2021 Har kommet dit at trening som jeg så på som lystbetont nå har blitt tvang 😔 kjører meg ut psykisk. Sliter med dårlig samvittighet når jeg ikke trener. Og trener ofte selvom jeg er syk. Livredd for å legge på meg eller for å miste kontrollen. Starter dagen med stress rundt det å trene, når skal jeg trene osv. Har barn og vil ikke være en mor som alltid må trene før vi gjør noe annet. Og har også en krevende jobb som gjør meg sliten i kropp og hode. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 136ca...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #2 Del Skrevet 22. august 2021 Du må tvinge deg selv til ikke å trene. Begynn i det små. Hvis du må trene hver dag, tving deg selv til en pausedag. Du må eksponere deg selv for det du er mest redd for. Anonymkode: ab278...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du må tvinge deg selv til ikke å trene. Begynn i det små. Hvis du må trene hver dag, tving deg selv til en pausedag. Du må eksponere deg selv for det du er mest redd for. Anonymkode: ab278...aae Takk for tips 😊 det blir beinhardt, men ser jo hvorfor det sikkert er nyttig. Anonymkode: 136ca...028 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Del Skrevet 22. august 2021 Du kan også bytte ut trening med andre aktiviteter. Ut på banen og spille ball med barna, gå en kveldstur, osv. Men du må tvinge deg selv litt. Tørre å gå ut av komfortsonen. Du dør ikke. Ikke blir du tykk av det heller. Anonymkode: ab278...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Del Skrevet 25. august 2021 Flere med gode råd? Anonymkode: 136ca...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Del Skrevet 25. august 2021 Det er meg igjen, men... oppsøke psykolog? (Via fastlege) Anonymkode: ab278...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå