AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 Hva gjør man? Burde jeg gå mye eller bare hvile? Ryggen er helt i ulage og vil helst bare bli liggende. Gjør vondt å gå. Anonymkode: 30bde...658
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #2 Skrevet 22. august 2021 Du burde snakke med en fysioterapeut eller manuell terapeut jeg fikk øvelser jeg skulle gjøre, som hjalp noe, og beskjed om å ikke trekke strikken min for langt og hvile mye. Fikk ikke inntrykk av at det var farlig å gå, men samtidig gjorde lange gåturer meg helt ute av stand til å gjøre noe som helst annet - så sykling var feks bedre for meg. jeg brukte privat helseforsikring gjennom jobb, men man kan også få henvisning fra lege og mange helsestasjoner har fysioterapeut du kan få tilgang til. For meg gikk det over med en gang babyen var ute, håper det blir sånn for deg og. Lykke til! Anonymkode: 12612...e45
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Du burde snakke med en fysioterapeut eller manuell terapeut jeg fikk øvelser jeg skulle gjøre, som hjalp noe, og beskjed om å ikke trekke strikken min for langt og hvile mye. Fikk ikke inntrykk av at det var farlig å gå, men samtidig gjorde lange gåturer meg helt ute av stand til å gjøre noe som helst annet - så sykling var feks bedre for meg. jeg brukte privat helseforsikring gjennom jobb, men man kan også få henvisning fra lege og mange helsestasjoner har fysioterapeut du kan få tilgang til. For meg gikk det over med en gang babyen var ute, håper det blir sånn for deg og. Lykke til! Anonymkode: 12612...e45 Takk! Det håper jeg også. Det her er jo helt jævlig smertefullt. Anonymkode: 30bde...658
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå