AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 I går mens jeg holdt på å gi hunden min medisiner, kjente jeg at det skjedde noe i ryggen. Jeg beveget meg sikkert litt dumt, og nå har jeg kjempevondt på høyre side. Klarer nesten ikke bevege meg, og det er spesielt vondt å bevege høyre bein. Var så vidt jeg klarte å ta på sokkene mine i dag, og det er vondere nå enn det var i går. Tingen er, at jeg har tidligvakt i morgen. Jeg jobber i hjemmetjenesten, og har dermed en fysisk tung jobb. Jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å jobbe om jeg har like vondt i morgen. Bør jeg bare ringe inn syk i dag, så de som er på jobb i dag kan prøve å skaffe vikar for i morgen, eller vente til i morgen og se an formen? Er dette noe å plage legevakta med? Kjenner at dette er noe muskulært, og regner ikke med noen lege kan gjøre noe særlig egentlig. Har vært en del syk i år, og vet ikke om jeg har flere egenmeldinger igjen. Kan legevakten eventuelt gi sykemelding, eller må jeg til fastlegen da? Beklager mange dumme spørsmål 🙈 Anonymkode: 7948f...102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå