Gå til innhold

Burde vært krav om sosial iq i enkelte tråder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser i kommentarfeltet her inne skulle jeg ønske det var krav om en viss sosial Iq. Det er nesten på nivå med små barn som krangler med hverandre, og ts får ikke seriøse svar fra normale mennesker. 

Anonymkode: c24cb...740

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folkeskikk er faktisk en ganske kul greie, dere bør prøve det ut

• Liker 6
Skrevet

Kamp mot vindmøller dette. Det enkleste er å ignorere forsøk på å sabotere eller avspore tråder. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Folkeskikk er faktisk en ganske kul greie, dere bør prøve det ut

Sitat: Amalie Andersen 😀

Det er vel folkeskikk å kreditere sitatene man slenger ut også?

• Liker 3
Skrevet
Teatrica skrev (14 minutter siden):

Haha, jeg tenkte det samme. 😄 

• Liker 1
Skrevet
Teatrica skrev (35 minutter siden):

Det sitatet er ganske spydig - og ikke i tråd med hva jeg kaller folkeskikk.

Uansett: Jeg synes det er fint at KG har plass til all slags synspunkter fra alle slags folk. 

Anonymkode: 40fdb...30d

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Uansett: Jeg synes det er fint at KG har plass til all slags synspunkter fra alle slags folk. 

Synspunkter er en ting. En kan ha synspunkter og ha folkeskikk samtidig. Men i enkelte tråder går vettet ut og det er utmattende å lese de smålige og dumme kommentarene

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nå var det jo ikke sitatet jeg kommenterte da, men at man bruker andres sitater og ikke krediterer opphavspersonen.

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Når jeg leser i kommentarfeltet her inne skulle jeg ønske det var krav om en viss sosial Iq. Det er nesten på nivå med små barn som krangler med hverandre, og ts får ikke seriøse svar fra normale mennesker. 

Ja, det er mennesker i et nøtteskall. Folk på forumet er ikke verre enn de du møter i livet ditt. De fleste er bare barnslige, smålige og overreagerer på småting. Som barn

Anonymkode: cd079...eef

Skrevet

Jeg tror litt av problemet er at de som har minst og enklest menneskeforståelse, er de som har selvutnevnt størst sosial IQ. Dessverre er dette de minst empatiske av alle, og minst egnet til å gi råd til andre. Og mest viktig å sette på plass før de ødelegger for andre.

Anonymkode: 1fe94...7ac

Skrevet
Teatrica skrev (16 minutter siden):

Nå var det jo ikke sitatet jeg kommenterte da, men at man bruker andres sitater og ikke krediterer opphavspersonen.

Yes, men jeg kommenterte sitatet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Synspunkter er en ting. En kan ha synspunkter og ha folkeskikk samtidig. Men i enkelte tråder går vettet ut og det er utmattende å lese de smålige og dumme kommentarene

Paradoksalt nok så er det ikke nødvendigvis i tråd med god folkeskikk å påpeke at andre mangler dette. Faktisk er det vel så mye en hersketeknikk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Paradoksalt nok så er det ikke nødvendigvis i tråd med god folkeskikk å påpeke at andre mangler dette. Faktisk er det vel så mye en hersketeknikk. 

Når folk ikke klarer å opptre som normale mennesker bør de holde seg unna kommentarfelt der de spyr og raser mot andre mennesker. Mange sinte ensomme og uføre her inne.. også mye psykiatri. Burde holde seg borte fra slike forum 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Når folk ikke klarer å opptre som normale mennesker bør de holde seg unna kommentarfelt der de spyr og raser mot andre mennesker. Mange sinte ensomme og uføre her inne.. også mye psykiatri. Burde holde seg borte fra slike forum 

Jeg har større tro på å gå fram som et godt eksempel selv,  framfor å stemple andre. 

Skrevet

Jeg har større tro på å gå fram som et godt eksempel selv,  framfor å stemple andre. 

Å stemple er å sette folk i bås på en urettferdig måte. Dette her er ren fakta. 

Skrevet

Mulig du synes det er greit med alle de nettrollene på KG, jeg synes ikke det er greit. Bruker mindre tid her inne. Kanskje en gang i måneden. Mange er inne er på et så lavt nivå at jeg passer ikke inn

Skrevet

Jepp.

Anonymkode: 5ab0b...958

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-22 den 11.49):

IQ derimot er ikke så viktig?

Anonymkode: 40c5e...7e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...