AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 Fikk spørsmål i første samtale om jeg eier eller leier leilighet, hvorfor er dette interessant for en dame? Anonymkode: f6875...456 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #2 Skrevet 22. august 2021 Fikk spørsmål i første samtale med en mann på tinder om jeg kan sende et bilde av hele kroppen min, hvorfor er det så interessant for mange menn? Anonymkode: 837be...657 21
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk spørsmål i første samtale med en mann på tinder om jeg kan sende et bilde av hele kroppen min, hvorfor er det så interessant for mange menn? Anonymkode: 837be...657 Menn stiller opp med penger. Damer stiller opp med kropp. Sånn er det! Anonymkode: 88caf...566 5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fikk spørsmål i første samtale med en mann på tinder om jeg kan sende et bilde av hele kroppen min, hvorfor er det så interessant for mange menn? Anonymkode: 837be...657 Det er ikke noe jeg kan svare helt på, men regner med at det var fordi han var interessert i kroppen din. Anonymkode: f6875...456 3
Drizzt Skrevet 22. august 2021 #5 Skrevet 22. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fikk spørsmål i første samtale om jeg eier eller leier leilighet, hvorfor er dette interessant for en dame? Anonymkode: f6875...456 Hun ville nok vite mer om økonomien din og om du kan tilby henne økonomisk trygghet. Hvis du eier, så betyr det at du har god inntekt eller iallefall tilgang til penger (kan godt være arv), men hvis du leier, så er du fortsatt i etableringsfasen som er mer usikker. Er det en dame som selv har god inntekt og har tenkt seg å kjøpe egen bolig (eller allerede eier), vil hun nok være interessert i å møte en mann som er i samme situasjon og ikke en mann som kommer til å gi henne usikkerhet. Bare noen tanker. Endret 22. august 2021 av Drizzt 5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #6 Skrevet 22. august 2021 Fordi det forteller noe om hvordan du er som person, hvor du er i livet, og hva du tenker økonomisk. Dersom dere skulle gå inn i et seriøst forhold etter hvert, har det også noe å si for det rent praktiske dersom dere skulle ønske å flytte inn sammen. Altså om du da bare kan si opp en leiekontrakt, om du helst ser at hun flytter inn til deg fordi du har kjøpt drømmeleiligheten/huset ditt, eller om du skal selge noe og derfor vil sitte på en grei egenandel. Dette er et spørsmål som kan lede videre inn i en samtale om fremtidige planer, om du allerede har funnet drømmeboligen, eller om du ønsker å leie og spare penger i x antall tid for å ha råd til en bolig, mm. Jeg synes det er noe som er helt innafor å snakke om når en begynner å date, da det åpner opp for å bli kjent med hverandre, og hvilke planer og drømmer en har for seg selv. Anonymkode: 06812...7d6 8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #7 Skrevet 22. august 2021 Kanskje hun allerede ønsker å flytte inn? Men litt vel tidlig å ta opp på første date. Anonymkode: bddb4...530 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #8 Skrevet 22. august 2021 Jeg eier selv og har en økonomisk sikkerhet i eiendom. Jeg bor også på et sted der det er lett å selge. Om jeg møtte en mann så vil jeg at han skal være i noe samme situasjon som meg. Skulle vi ha flyttet sammen kunne vi ha kjøpt noe sammen og gått inn med samme sum. Jeg er over 40 og eier 3/4 av huset og lån på resterende. Det tenker jeg er normalt når man begynner å bli godt voksen. Hadde jeg vært i slutten av 20-årene hadde det vært noe annet Anonymkode: 8e162...66e 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #9 Skrevet 22. august 2021 Det er jo en indikasjon på hvor mye ressurser du har. Tyder på lav sosial intelligens å spørre en grem Anonymkode: 4c6d6...cef 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #10 Skrevet 22. august 2021 Just now, AnonymBruker said: Det er jo en indikasjon på hvor mye ressurser du har. Tyder på lav sosial intelligens å spørre en grem Anonymkode: 4c6d6...cef ...å spørre en fremmed om dette da Anonymkode: 4c6d6...cef 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #11 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Menn stiller opp med penger. Damer stiller opp med kropp. Sånn er det! Anonymkode: 88caf...566 Haha. Nei. Anonymkode: b9e4e...88e 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #12 Skrevet 22. august 2021 TS, min venninne eier og hun opplever at når hun møter en mann som leier (Som er helt greit for henne), blir han nesten misunnelig på henne og dumper henne. Kanskje den som spør deg også eier og ønsker å unngå sånn bs? Anonymkode: b9e4e...88e 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #13 Skrevet 22. august 2021 .. eller så spurte hun bare av ren nysgjerrighet og for å ha noe å snakke om? Anonymkode: 837be...657 9
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #14 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Haha. Nei. Anonymkode: b9e4e...88e Jo. Det er mange forskere som har bevist at menn er opptatt av utseende mens kvinner er opptatt av personlighet og status. Anonymkode: 837be...657 2
TinaChristina Skrevet 22. august 2021 #15 Skrevet 22. august 2021 Dersom du eier bolig er det mer sannsynlig at du har ordnet økonomi, da det ikke er så jæskla lett å få boliglån. Det viser også at du er voksen og tenker sikker etablering. Om menn leier bolig er ikke en dealbreaker for meg, men det er noe mer voksent, trygt og maskulint med en mann som eier sin egen bolig. Han tenker langsiktig. 5
Brunello Skrevet 22. august 2021 #16 Skrevet 22. august 2021 Når man ser hvor mange forhold som ryker grunnet økonomi, er det smart å forsikre seg om at den man dater er på samme nivå som en selv. Det betyr ikke at man må tjene like mye eller ha like mye egenkapital, men man bør ha ordnede forhold begge to. Om man eier leilighet sier mye om en person, spesielt om man er eldre enn «etableringsfasen». 5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #17 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jo. Det er mange forskere som har bevist at menn er opptatt av utseende mens kvinner er opptatt av personlighet og status. Anonymkode: 837be...657 Mange kvinner. Ikke alle. Anonymkode: b9e4e...88e
Knirke Skrevet 22. august 2021 #18 Skrevet 22. august 2021 31 minutter siden, AnonymBruker said: .. eller så spurte hun bare av ren nysgjerrighet og for å ha noe å snakke om? Anonymkode: 837be...657 Det tenker jeg også.. Det er en ganske vanlig ting å spørre om. Kanskje hun var interessert i å snakke om oppussing, eller boligmarkedet generelt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #19 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk spørsmål i første samtale om jeg eier eller leier leilighet, hvorfor er dette interessant for en dame? Anonymkode: f6875...456 Det kan jo være ren konversering. Dette er jo noe folk spør hverandre uansett om de er på date eller ikke. Ingen grunn til å overanalysere. Eller er en date og et nytt bekjentskap av det annet kjønn alltid som et jobbintervju? Anonymkode: dd8ec...6c2 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #20 Skrevet 22. august 2021 Jeg regner med du er såpass gammel at det sier veldig mye om deg om du leier eller eier. Feks at du er helt håpløs økonomisk med rævva inntekt og dårlig impulskontroll. Anonymkode: 0e789...146 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå