Gjest gjesta Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 Leste i dag at WinMX er stengt. Det var derfor jeg ikke fikk kontakt i går Så hva velger jeg i stedet? (Vi kjører DC++ fra serveren, men jeg ønsker et eget på min pc hvor det ikke stilles like strenge krav for deling av filer)
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 Limewire eller Phex er greit.
Månekvinnen Skrevet 22. september 2005 #3 Skrevet 22. september 2005 Limewire eller Kazaa, selv bruker jeg Limerwire og er fornøyd!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 22. september 2005 #4 Skrevet 22. september 2005 Kazaa burde du ikke velge, for du finner nesten bare "falske"/ødelagte filer der.. Limewire funker bra
Gjest Spacegirl Skrevet 22. september 2005 #6 Skrevet 22. september 2005 Jeg bruker Bearshare og bittorrent (Bitcomet). Bruker hovedsaklig bittorrent når jeg er ute etter hele musikkalbum og tv-serier, og Bearshare til enkeltsanger, filmer og programmer.
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2005 #7 Skrevet 22. september 2005 Takk for svar. Holder på å teste ut Limewire. Og så skal jeg sjekke ut Bearshare. Som deg Fairy så blir det ofte enkeltsanger jeg laster ned. Hele album laster vi ned via DC++ Er det noen fildelingsprogrammer som er bedre enn andre når det gjelder video?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #9 Skrevet 23. september 2005 Er det noen fildelingsprogrammer som er bedre enn andre når det gjelder video? ← Der pleier jeg å hente fra DC++ pga jeg som oftest oppnår større hastighet enn f.eks. på Edonkey, Limewire etc.
Gjest ex WinMX Skrevet 23. september 2005 #10 Skrevet 23. september 2005 Limewire var jo bare helt teit. Crashet maskinen min hver gang jeg prøvde å starte programmet. Bearshare funker ypperlig for meg som bare laster ned enkeltsanger. Har funnet flere sanger som jeg ikke fant med WinMX. Og så går det jo så hurtig å laste ned. Superfornøyd. Så takk for tips. Og så er jo BearShare-bjørnen kjempesøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå