Gå til innhold

Fildelingsnettet WinMX er stengt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i dag at WinMX er stengt. Det var derfor jeg ikke fikk kontakt i går :roll:

Så hva velger jeg i stedet?

(Vi kjører DC++ fra serveren, men jeg ønsker et eget på min pc hvor det ikke stilles like strenge krav for deling av filer)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Limewire eller Kazaa, selv bruker jeg Limerwire og er fornøyd! :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Kazaa burde du ikke velge, for du finner nesten bare "falske"/ødelagte filer der.. Limewire funker bra :)

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg bruker Bearshare og bittorrent (Bitcomet). Bruker hovedsaklig bittorrent når jeg er ute etter hele musikkalbum og tv-serier, og Bearshare til enkeltsanger, filmer og programmer.

:)

Skrevet

Takk for svar.

Holder på å teste ut Limewire.

Og så skal jeg sjekke ut Bearshare. Som deg Fairy så blir det ofte enkeltsanger jeg laster ned. Hele album laster vi ned via DC++

Er det noen fildelingsprogrammer som er bedre enn andre når det gjelder video?

Skrevet

Er det noen fildelingsprogrammer som er bedre enn andre når det gjelder video?

Der pleier jeg å hente fra DC++ pga jeg som oftest oppnår større hastighet enn f.eks. på Edonkey, Limewire etc.

Skrevet

Limewire var jo bare helt teit. Crashet maskinen min hver gang jeg prøvde å starte programmet. :frustrert:

Bearshare funker ypperlig for meg som bare laster ned enkeltsanger. Har funnet flere sanger som jeg ikke fant med WinMX. Og så går det jo så hurtig å laste ned. Superfornøyd. Så takk for tips.

Og så er jo BearShare-bjørnen kjempesøt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...