AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #61 Del Skrevet 22. august 2021 Macro skrev (4 timer siden): Hva i all verden er det du vil fram til? Jeg var nysgjerrig på om det var godt, i tillegg er rumpa veldig privat og derfor tenner det meg at typen leker seg der bak. Jeg liker at vi deler alt og utforsker kroppene våre. Det er godt å føle at rumpa blir fylt. Du tenker alt for komplisert. Hvorfor spiser folk godteri? Jo, fordi det er godt. Trenger du forklaring på hvorfor det er godt? Les deg opp på hormonsystemet om du trenger dyp forklaring. Dette er jo et utmerket svar:) Anonymkode: b9ccf...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #62 Del Skrevet 22. august 2021 Katten.2.0 skrev (3 timer siden): Fordi det stimulerer erogene soner, stimulerer den største erogene sonen vår (hjernen) - da det tabubelagte og nye gjerne tenner oss. For kvinner kan det også gi en annen type stimuli av vagina (de er veldig nært hverandre), og menn har prostata. Det kan også benyttes i forskjellige rollespill, eller bare som en ny type stimuli om man 'sitter fast' på kanten av orgasme. Om du vil komplisere det enda mer må jeg lese meg opp på hvorfor stimuli av erogene soner sender signaler som gir nytelse i hjernen. Dér går dog grensen min. Takk:) Anonymkode: b9ccf...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 22. august 2021 #63 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Herregud, hvor banal går det an å bli? Skjønner du ikke at spørsmålet adresserer en en forklaring på hvorfor det oppleves som tilfredstillende? Ta en titt på innlegget fra Hippogriff, så ser du i det minste hvordan et svar ser ut. Anonymkode: b9ccf...d22 Eeeyh! Er kjempestolt over svaret mitt jeg! «i det minste» liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #64 Del Skrevet 23. august 2021 Kvinner har ikke punkt der bak som gir orgasme. Det er klitoris som er med i bildet her og. Anonymkode: d414d...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #65 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kvinner har ikke punkt der bak som gir orgasme. Det er klitoris som er med i bildet her og. Anonymkode: d414d...747 Noe ett eller annet der har kvinner definitivt for jeg kommer så der hyler etter ved anal penetrering. Mye sterkere og mye mer intenst og langvarig enn ved noen som helst annen stimulering. Anonymkode: e4ce9...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå