AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Del Skrevet 22. august 2021 Ofte slik at man ikke liker å bli penetrert analt i starten fordi det føles ubehagelig osv. Sånt rent sett bort fra at menn har en fordel her med å bli penetrert pga prostata og sterkere orgasme, og det er trangere å penetrere, HVORFOR har en analsex? Det må vel være fordi det er et hull og det er kåthet forbundet med det. Men ellers - hvis vi ser bort fra to faktorer her hvor damen er den som blir penetrert : kåthet hos begge parter og TRANGT for mannen - hva er så deilig med analsex EGENTLIG? Altså dropp orgasme, kåthet og trangheten og prøv å forklar grunnen til denne sextypen uten dette. Anonymkode: 8356d...f8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tranma Skrevet 22. august 2021 #2 Del Skrevet 22. august 2021 Hvis man dropper disse faktorene ved vaginalt sameie også, hva er poenget? Få barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 22. august 2021 #3 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså dropp orgasme, kåthet og trangheten og prøv å forklar grunnen til denne sextypen uten dette. Forklar all sex uten disse faktorene som ikke har med reproduksjon å gjøre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Del Skrevet 22. august 2021 Har virkelig NULL behov for analsex og praktiserer det ikke. Trodde jeg "burde" gjøre det for å være kul og frigjort som ung, men skjønte heldigvis etter en kort periode å sette grenser for meg selv. Kjerring, 40 år. Anonymkode: 36b36...50f 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #5 Del Skrevet 22. august 2021 Jeg for min del gjør det fordi det er godt. Hvorfor skal man ha sex ellers? Anonymkode: 95b4e...125 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #6 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg for min del gjør det fordi det er godt. Hvorfor skal man ha sex ellers? Anonymkode: 95b4e...125 Hva gjør det godt? Kan du forklare det eller har du ingen videre innsyn annet enn «godt»? Anonymkode: 8356d...f8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 22. august 2021 #7 Del Skrevet 22. august 2021 Trenger det å være en annen grunn enn at det er godt? Er ikke det grunn god nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #8 Del Skrevet 22. august 2021 For at dama mi og jeg elsker å gjøre det noen ganger. Anonymkode: 52c91...218 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #9 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva gjør det godt? Kan du forklare det eller har du ingen videre innsyn annet enn «godt»? Anonymkode: 8356d...f8a Det er jo hele grunnen til at man gjør det? Hvorfor spiser du sjokolade? Kom med andre grunner enn at det er godt. Anonymkode: 03349...880 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 22. august 2021 #10 Del Skrevet 22. august 2021 Det er to faktorer som må være på plass, og er det på plass så er alt dekket: 1 vi kan 2 vi vil 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 22. august 2021 #11 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo hele grunnen til at man gjør det? Hvorfor spiser du sjokolade? Kom med andre grunner enn at det er godt. Anonymkode: 03349...880 Man får i seg godt med magnesium:) Fra mørk type iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #12 Del Skrevet 22. august 2021 Ingen som klarer å gi noe svar på spm nei… Anonymkode: 8356d...f8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #13 Del Skrevet 22. august 2021 Fordi folk tror det skal være sånn, men egentlig er det bare ekkelt. Flytting av grenser etc. Anonymkode: 6a64c...485 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #14 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ofte slik at man ikke liker å bli penetrert analt i starten fordi det føles ubehagelig osv. Sånt rent sett bort fra at menn har en fordel her med å bli penetrert pga prostata og sterkere orgasme, og det er trangere å penetrere, HVORFOR har en analsex? Det må vel være fordi det er et hull og det er kåthet forbundet med det. Men ellers - hvis vi ser bort fra to faktorer her hvor damen er den som blir penetrert : kåthet hos begge parter og TRANGT for mannen - hva er så deilig med analsex EGENTLIG? Altså dropp orgasme, kåthet og trangheten og prøv å forklar grunnen til denne sextypen uten dette. Anonymkode: 8356d...f8a Skjønner jo ut ifra teksten din at du antar at alle damer som har anal sex kun gjør det for å please mannen Feil! For min del handler det kun om att jag kommer HINDIDES hard og deilig, gang på gang på gang 😂🙏 Elske det og digger att mannen elsker det like mye ! Konklusjonen: Jeg gjør KUN ting som jeg nyter og analsex er et absolutt " må ha " i mitt sexliv 😂 Fornøyd? Eller kanskje du ble misfornøyd med et svar som ikke svarer til dine negative oppfatning ang analsex?? Anonymkode: 605db...1ba 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #15 Del Skrevet 22. august 2021 55 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen som klarer å gi noe svar på spm nei… Anonymkode: 8356d...f8a Folk trenger ikke å ha noen annen forklaring enn at de liker det. Spiller vel ingen rolle hvorfor andre liker det? Anonymkode: 1e326...a9c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #16 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk trenger ikke å ha noen annen forklaring enn at de liker det. Spiller vel ingen rolle hvorfor andre liker det? Anonymkode: 1e326...a9c Skjønner jo ut ifra teksten din at du antar at alle damer som har anal sex kun gjør det for å please mannen Feil! For min del handler det kun om att jag kommer HINDIDES hard og deilig, gang på gang på gang 😂🙏 Elske det og digger att mannen elsker det like mye ! Konklusjonen: Jeg gjør KUN ting som jeg nyter og analsex er et absolutt " må ha " i mitt sexliv 😂 Fornøyd? Eller kanskje du ble misfornøyd med et svar som ikke svarer til dine negative oppfatning ang analsex?? Anonymkode: 605db...1ba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #17 Del Skrevet 22. august 2021 For min del mest for variasjon, samt mulighet til penetrering selv om jeg blør slik at vaginalt samleie ikke er særlig ok. Det er godt for meg også, når mannen har tålmodighet til å begynne svært varsomt, og det er kanskje det at han må være veldig tålmodig og kjærlig for å skape nytelse ved det for også meg som er det mest triggende/tennene ved det for min del. At han må legge til side sin trang til å gå fort inn, og virkelig sette det at jeg skal nyte foran seg selv og sine lyster til å gå frem fortere. Der føles veldig inderlig, som en kjærlighetshandling at han har omsorg og tålmodighet til å være så dedikert til at ingenting skal gjøre vondt for meg, selv om det krever at han holder tilbake og ikke et øyeblikk glemmer at min kropp og min nytelse er det som styrer tempo. Dessuten er det enklere å bruke leketøy på meg selv samtidig når han er i analen. Er han vaginalt er det ofte ikke plass. Så jeg liker det, men orker det ikke ofte, fordi det er mer styrete. Mas om slikt stadig hadde ødelagt vårt sexliv. Det vet jeg ,for det var derfor sexliv og forhold med eksen røk. Anonymkode: 861bc...052 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #18 Del Skrevet 22. august 2021 Eksen min fikk svært kraftige orgasmer under analsex. Hun elsket det, jeg elsket det, hvilke andre grunner trenger du? Anonymkode: 4afee...507 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 22. august 2021 #19 Del Skrevet 22. august 2021 Tiuren skrev (1 time siden): Det er to faktorer som må være på plass, og er det på plass så er alt dekket: 1 vi kan 2 vi vil Dette! Vi vil, og vi kan. Også at det er godt seff, for oss begge 😃 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #20 Del Skrevet 22. august 2021 Tenker det er opp til de enkelte hvilken sex man praktiserer, så lenge det er frivillig fra begge parter. Noen liker det og andre ikke. Helt normalt. Man kan ha et fullverdig sexliv uten analsex og man må ikke føle man er unormal for å ikke ha det. Anonymkode: 3933b...16d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå