AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Skrevet 22. august 2021 Flere her som har sett serien "Hvite gutter" på Discovery+? Hva synes dere om serien? Jeg synes faktisk det er en ganske bra serie. Jeg kjenner meg mye igjen av det som skjer i serien, selv om jeg vokste opp på bygda selv med ingen slike mennesker. Karakterene i serien minner meg veldig mye om en kompisgjeng som dominerte veldig mye under fadderuka i Oslo, og de var også veldig opptatt av alkohol, damer, shopping og mye mer. Så jeg føler at serien er ganske realistisk. Det er mange som faktisk oppfører seg sånn i det virkelige liv. Det som er dumt med serien er at det er mye av de samme situasjonene som går igjen, så jeg håper at det blir mer variasjon i sesongen som kommer nå i september. Er selv mann og 96'er, så jeg er nok i målgruppa med tanke på kjønn og alder. Anonymkode: f31c0...add 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #2 Skrevet 22. august 2021 Helt fantastisk serie! Hilsen mann 30 år Anonymkode: 3e790...829 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 Hahah kjempe morsom serie 😍 Anonymkode: 781cd...a71
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #5 Skrevet 22. august 2021 Ikke sett, men har reagert på tittelen Anonymkode: 87fd5...8ab
Gjest Saph Skrevet 22. august 2021 #6 Skrevet 22. august 2021 (endret) Den er artig. Gikk på skole med mye vestkanfolk, og jeg kjenner mange av de guttene igjen i så godt som alle scenariene og idéene, påfunnene, naiviteten og fiaskoene. Syns det er en trivelig og morsom serie. Endret 22. august 2021 av Saph
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 Elsker serien! Anonymkode: 3a288...58c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå