Gå til innhold

Tenne på «tvang»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, både jeg og samboer tenner veldig på et slags element av tvang. Jeg vet jeg alltid kan si nei om jeg vil, men samboer kan for eksempel midt i en film kaste meg opp på skulderen å bære meg inn i sengen. Eller han kan kommer hjem fra jobb å ta et fast grep i nakken min å «tvinge» meg ned på kne. Jeg blir så kåt, men er dette «vanlig»?

Anonymkode: 8aa96...76a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenner veldig på det og anser det som helt vanlig

Skrevet

Har det noe å si, om det er vanlig?
Det finnes flere som tenner på dette, det faller fort innenfor BDSM. 

Hadde du stoppet med dette, om det var uvanlig?? 

• Liker 3
Skrevet

Det jeg tipper du egentlig lurer på er om dette er «innafor». Stemmer det? 

Jeg ble overrasket da jeg oppdaget at jeg tente på «tvang» og lurte på om det er «greit»? Vi er jo opplært til at sex skal være frivillig samtykke og at vi skal ta hensyn til hverandre (veldig viktig, forresten!). Hvordan kan vi da tenne på «tvang»? 🙄

Vel, i mine øyne er det stor forskjell på misbruk og dominanslek. Jeg har gitt min kjære tillatelse til å gjøre ting med meg som hadde vært overgrep dersom det ikke lå en dyp tillit i bunn og vi har tatt en prat om grenser. Jeg tenner på det han gjør, men hadde andre gjort det samme, ville jeg fått fullstendig panikk.

Du må selv velge hva du vil mene, men jeg synes det er helt greit at vi tenner på denne typen «tvang». Så lenge dere begge liker det dere gjør: nyt det! 💜

• Liker 2
Skrevet
Fioljenta skrev (32 minutter siden):

Det jeg tipper du egentlig lurer på er om dette er «innafor». Stemmer det? 

Jeg ble overrasket da jeg oppdaget at jeg tente på «tvang» og lurte på om det er «greit»? Vi er jo opplært til at sex skal være frivillig samtykke og at vi skal ta hensyn til hverandre (veldig viktig, forresten!). Hvordan kan vi da tenne på «tvang»? 🙄

Vel, i mine øyne er det stor forskjell på misbruk og dominanslek. Jeg har gitt min kjære tillatelse til å gjøre ting med meg som hadde vært overgrep dersom det ikke lå en dyp tillit i bunn og vi har tatt en prat om grenser. Jeg tenner på det han gjør, men hadde andre gjort det samme, ville jeg fått fullstendig panikk.

Du må selv velge hva du vil mene, men jeg synes det er helt greit at vi tenner på denne typen «tvang». Så lenge dere begge liker det dere gjør: nyt det! 💜

Som sagt så kan jeg alltid si nei, han tolker også kroppsspråket og humøret mitt. Det som tenner meg er at min MANN TAR meg .samtykke er veldig veldig Viktig, men det blikket man ser i mannen sin er så sexy!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Som sagt så kan jeg alltid si nei, han tolker også kroppsspråket og humøret mitt. Det som tenner meg er at min MANN TAR meg .samtykke er veldig veldig Viktig, men det blikket man ser i mannen sin er så sexy!

Skjønner hva du mener. Det er supersexy! 🤗

Skrevet
Fioljenta skrev (18 minutter siden):

Skjønner hva du mener. Det er supersexy! 🤗

Ts, Hva slags tillatelser har du gidd mannen din? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2021 den 11.31):

Ts, Hva slags tillatelser har du gidd mannen din? 

Noe egner seg ikke på trykk. 😉

Men at han krever oralsex, gir meg bind for øynene og/eller binder meg fast er eksempler på ting som er helt innafor. (Hadde en annen en mannen min gjort det, hadde jeg selvsagt fått hetta!)

Vi blir nok aldri ekstrem-utøvere av BDSM. Jeg tror det er lurt å ta små skritt og lytte til sine egne ønsker/grenser, samt respektere sin kjæres ønsker/grenser. Så finner man den varianten man liker. (Jeg har samlet en del ideer her.) 🤗

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke «vanlig» i den forstand at en vesentlig andel av norske par oppfører seg slik. Man kan nok trygt gå ut fra at det tvert om er ganske uvanlig (for ikke å si helt marginalt). Er det «sykt» i den forstand at man burde søke psykiatrisk hjelp? Det kan man nok ikke si - iallfall ikke på helt generell basis. At det finnes en del,patologi i BDSM-relasjoner (f.eks. i form av dyssosiale eller narsissistiske menn og selvskadende eller oppmersomhetssyke kvinner) er det imidlertid liten tvil om.

Anonymkode: d38a2...fc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...